Gå til innhold

Må jeg gjøre det på nytt - helt seriøs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt seriøs.

Jeg prøver på nytt, jeg tror det er for lite kunnskap om mine tanker ute i verden, dette er så rart.

Det begynner å bli slitsomere for hver dag. Nå har det gått over til at når jeg spiser og drikker og sover osv tror jeg at det blir tatt opp i film av Gud. Og kvinner i offentlige instanser vil le , så jeg prøver å gjøre hver ting jeg gjør i stil, og om igjen. Fordi det blir tatt opp. Disse kvinnene skaper kraftig angst, jeg ønsker fredsforhandlinger med dem. Men vet ikke hva som skal til. 

Spørsmålet er: ( svar ja eller nei )

Jeg sto foran speilet og så plutselig på rumpa mi. Betyr dette at jeg må onanere på nytt for å bevise disse kvinnene at jeg ikke er homo. Og fremtidig kona mi trenger krever vel at jeg gjør det på nytt nå som jeg tilfdeldigvis så rumpa. Ikke det at jeg stirra, det hele gikk fort. Er det unormalt å se på rumpa si selvom man er mann? skulle bare se hvordan buksa så ut?

Dette tenker jeg vil gi rom til disse kvinene så de har noe å plage meg med, så hvis jeg onanerer på nytt så vil de ikke har rom for plaging. Jeg vil ikke onanerer, jeg har gjort det så mange ganger som må selvom jeg ikke har hatt lyst. Kan jeg få en vakker kone selvom jeg så på rumpa mi uten å onanere etter det ?

Jeg har blitt fortalt at jeg har vrangforestillinger.

håper jeg kan få svar

Anonymous poster hash: 4976b...9c2
Skrevet

Jeg er helt seriøs.

Jeg prøver på nytt, jeg tror det er for lite kunnskap om mine tanker ute i verden, dette er så rart.

Det begynner å bli slitsomere for hver dag. Nå har det gått over til at når jeg spiser og drikker og sover osv tror jeg at det blir tatt opp i film av Gud. Og kvinner i offentlige instanser vil le , så jeg prøver å gjøre hver ting jeg gjør i stil, og om igjen. Fordi det blir tatt opp. Disse kvinnene skaper kraftig angst, jeg ønsker fredsforhandlinger med dem. Men vet ikke hva som skal til. 

Jeg sto foran speilet og så plutselig på rumpa mi. Betyr dette at jeg må onanere på nytt for å bevise disse kvinnene at jeg ikke er homo. Og fremtidig kona mi trenger krever vel at jeg gjør det på nytt nå som jeg tilfdeldigvis så rumpa. Ikke det at jeg stirra, det hele gikk fort. Er det unormalt å se på rumpa si selvom man er mann? skulle bare se hvordan buksa så ut?

Dette tenker jeg vil gi rom til disse kvinene så de har noe å plage meg med, så hvis jeg onanerer på nytt så vil de ikke har rom for plaging. Jeg vil ikke onanerer, jeg har gjort det så mange ganger som må selvom jeg ikke har hatt lyst. Kan jeg få en vakker kone selvom jeg så på rumpa mi uten å onanere etter det ?

håper jeg kan få svar

Dette har du fått svar på tidligere.

Skrevet

Dette har du fått svar på tidligere.

Nå syns jeg du er urimelig. Dette spørsmålet som er på slutten er stilt for første gang...

Jeg syns det er helt respektløs å kommentere feil 

Bokormen123
Skrevet (endret)

Ja, du kan få en vakker kone selv om du har sett på rompa di - uavhengig av om du onanerer etterpå eller ikke.

Jeg tror du vil ha større problemer med å få en kone, men din psykiske helse...

Endret av Bokormen123
Skrevet

Nå syns jeg du er urimelig. Dette spørsmålet som er på slutten er stilt for første gang...

Jeg syns det er helt respektløs å kommentere feil 

Jeg velger å tro du troller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger å tro du troller.

Jeg troller ikke, flere her vet det. Jeg liker ikke å bli tatt useriøst. Jeg har disse tankene. Dere vet ikke om dem, det er mest sansynnlig at kun jeg har dem i verden, og derfor er det spessielt at jeg kan ha rett

DenNorskeElg
Skrevet

Kan jeg få en vakker kone selvom jeg så på rumpa mi uten å onanere etter det ?

Svaret er ja

Men det er selvsagt litt "red flag" at en person virker litt gal som kan redusere sannsynligheten for at du får "en vakker kone" hva nå enn du legger i det begrepet

stjernestøv
Skrevet

Ja du har vrangforestillinger. Og du kan få deg en kone men da burde du få orden på psyken din først, enig med bokormen123.

AnonymBruker
Skrevet

Du virker i flere innlegg som du lett tar deg nær ,føler deg urettferdig behandlet og litt aggressiv vis du ikke får de svarene du ønsker eller ikke liker de du får.Det bør du jobbe med før du tenker på å gifte deg,ellers vil du få en veldig ulykkelig kone.

Så ikke øns din framtidige kone så vondt at du gifter deg før du har fått orden på psyken.

Og det er vel å ha litt store tanker om seg selv vis du tror at Gud ,med allle de millioner av mennesker som er på denne planeten og all den lidelse som finnes rundt om i verden,at en av hans store prioriteter skulle være din onani?

Anonymous poster hash: fc46c...ebf

Skrevet

Jeg er helt seriøs.

håper jeg kan få svar

Anonym, jeg svarte deg i den forrige tråden din. Vet ikke om du får opp at jeg siterer deg når du ikke har nick. Men gå inn og les svaret mitt der. Disse tankene dine minner om tvangstanker, men også om vrangforestillinger. Du må søke profesjonell hjelp snarest. Du kan bli kvitt disse tankene, men du trenger hjelp til det.

Skrevet

Anonym, jeg svarte deg i den forrige tråden din. Vet ikke om du får opp at jeg siterer deg når du ikke har nick. Men gå inn og les svaret mitt der. Disse tankene dine minner om tvangstanker, men også om vrangforestillinger. Du må søke profesjonell hjelp snarest. Du kan bli kvitt disse tankene, men du trenger hjelp til det.

tusen takk. Har lest det du skrev! men dette her er så vanskelig som dere ikke kan tro.

Dette kan jeg garantere med ikke er OCD. Det er langt i fra OCD. NHD syns du dette er ocd? Jeg har ocd med å vaske henda, og de er det mye mindre ubehag i, fordi de vet jeg er tull. Denne her som feks at jeg må stå  og knipse med føttene, og det er siste gang i livet mitt jeg gjør det, og kvinnene vil plage meg dersom jeg ikke får til en bra avslutning. Jeg får tanker om å gjøre ting på nytt for hver skritt jeg tar. 

AnonymBruker
Skrevet

Du vil uansett ikke få deg en kone eller kunne ha et lykkelig samliv med henne før du blir friskere. 

Anonymous poster hash: 578f2...276
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt svare på dette også. JA, det kan du. I fremtiden, når du kanskje har blitt friskere, kan du få deg en kone helt uavhengig av måten du onanerer på. Jeg, for eksempel, ville gitt FULLSTENDIG BLAFFEN I hvordan min mann hadde onanert før, i dag og i fremtiden. Om han så på rumpa si, meg,  eller på TV eller på hva som helst, ville vært akkurat det samme. 

MEN - jeg ville under iINGEN omstendigheter blitt sammen med en som er så syk som deg. Jeg håper du får god hjelp og snart blir noe bedre. 

Skrevet

Jeg kan godt svare på dette også. JA, det kan du. I fremtiden, når du kanskje har blitt friskere, kan du få deg en kone helt uavhengig av måten du onanerer på. Jeg, for eksempel, ville gitt FULLSTENDIG BLAFFEN I hvordan min mann hadde onanert før, i dag og i fremtiden. Om han så på rumpa si, meg,  eller på TV eller på hva som helst, ville vært akkurat det samme. 

MEN - jeg ville under iINGEN omstendigheter blitt sammen med en som er så syk som deg. Jeg håper du får god hjelp og snart blir noe bedre. 

Tror du de fleste kvinner tenker som deg, at de gir blaffen

jeg så på rumpa mi, og får tanker om å onanere for å bevise kvinnene som er ute etter å plage meg at jeg er hetero og normal

Bokormen123
Skrevet

jeg så på rumpa mi, og får tanker om å onanere for å bevise kvinnene som er ute etter å plage meg at jeg er hetero og normal

Men det er jo ingen kvinner som er ute etter å plage deg? Og det er heller ingen som tar opp dette for så å vise noe som helst sted - dette er noe som du kreerer i ditt eget hode...

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kvinner er ute etter å plage deg, hverken i eller utenfor offentlig instans. Hvorfor skulle de da være det?

Anonymous poster hash: c86cf...317

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Kvinner gir blaffen i dette, det må du bare tro meg på. 

Hvis du hadde giftet deg med meg, hadde det vært "bevis" nok for meg om at du var en heterofil mann. Hvordan du onanerte hadde jeg, som sagt, gitt FULLSTENDIG BLAFFEN I. Helst ville jeg ikke snakket med deg om onani i det hele tatt, det tenker jeg er noe du som mann kan få ha for deg selv. Hvordan du hadde gjort det før vi ble sammen hadde heller virkelig ikke brydd meg det minste. 

Det som derimot kunne gjort at jeg gikk fra deg, er om du ikke hadde fått hjelp med disse tankene dine, for du kan uansett ikke leve i et forhold der du har slike tanker om kvinner. 

stjernestøv
Skrevet

Alle gir blaffen. Skulle ikke du øke på medisinen? Har det ikke hjulpet?

AnonymBruker
Skrevet

Gjentatte spørsmål, tyder vel sikkert på ocd. Det finnes noe som heter OCD med dårlig innsikt. Det ligner på paranoide sykdommer.

Anonymous poster hash: f47fc...8e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...