Gå til innhold

Må jeg gjøre det på nytt - helt seriøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Kvinner gir blaffen i dette, det må du bare tro meg på. 

Hvis du hadde giftet deg med meg, hadde det vært "bevis" nok for meg om at du var en heterofil mann. Hvordan du onanerte hadde jeg, som sagt, gitt FULLSTENDIG BLAFFEN I. Helst ville jeg ikke snakket med deg om onani i det hele tatt, det tenker jeg er noe du som mann kan få ha for deg selv. Hvordan du hadde gjort det før vi ble sammen hadde heller virkelig ikke brydd meg det minste. 

Det som derimot kunne gjort at jeg gikk fra deg, er om du ikke hadde fått hjelp med disse tankene dine, for du kan uansett ikke leve i et forhold der du har slike tanker om kvinner. 

Anonymous poster hash: 578f2...276

Takk for at du sier det du sier. Tusen takk! Det gir meg ro for noen sekunder ivertfall. 

Jeg lever i et fengsel, jeg kan må se nesten opp hele tiden kan ikke se på låra mine, redd for at fremtidig kone og kvinner skal mobbe meg. Så er rett og slett ikke fri, kan ikke sitte sånn jeg vil. Kan ikke klø sånn jeg vil.... har det ganske vondt

er så redd for kvinner. Kvinnene er plagsome, hadde dem ikke fantes hadde jeg ikke hatt disse problemene tror jeg

Skrevet

Gjentatte spørsmål, tyder vel sikkert på ocd. Det finnes noe som heter OCD med dårlig innsikt. Det ligner på paranoide sykdommer.

Anonymous poster hash: f47fc...8e0

Tolk det som du vil. Så du sier jeg har ocd med dårlig innsikt? 

så alvorlig som jeg har det, tror jeg ikke det

Skrevet

Alle gir blaffen. Skulle ikke du øke på medisinen? Har det ikke hjulpet?

jo går nå på 150 mg seroquel depot, 50 mg seroquel, 1 mg risperdal, 200 mg zoloft

men sliter veldig

Skrevet

Men det er jo ingen kvinner som er ute etter å plage deg? Og det er heller ingen som tar opp dette for så å vise noe som helst sted - dette er noe som du kreerer i ditt eget hode...

Det er vell det. Jeg har flere bevis. Isåfall skjønner jeg ikke hvorfor kvinner liker å mobbe. 

Jeg vil være i fred. Og vil ikke bli latterliggjort og avslørt på Dommedag.

Dette er spessielt kvinner i offentlige instanser.

Jeg er så redd for dette, derfor jeg har disse tankene.

Føler meg truet av kvinnene og er sint på dem, fordi de skal plage meg

tusen takk for at du svarer meg! 

Skrevet

Takk for at du sier det du sier. Tusen takk! Det gir meg ro for noen sekunder ivertfall. 

Jeg lever i et fengsel, jeg kan må se nesten opp hele tiden kan ikke se på låra mine, redd for at fremtidig kone og kvinner skal mobbe meg. Så er rett og slett ikke fri, kan ikke sitte sånn jeg vil. Kan ikke klø sånn jeg vil.... har det ganske vondt

er så redd for kvinner. Kvinnene er plagsome, hadde dem ikke fantes hadde jeg ikke hatt disse problemene tror jeg

Hvorfor vil du gifte deg med en da?

Skrevet

Hvorfor vil du gifte deg med en da?

Alle kvinner er ikke ute etter meg. Det er kvinner i offentlige instanser.

Skrevet

Alle kvinner er ikke ute etter meg. Det er kvinner i offentlige instanser.

Og hvorfor er disse kvinnene ute etter deg?

Skrevet

Og hvorfor er disse kvinnene ute etter deg?

Det vet jeg ikke. Det er det jeg lurer på. De liker å se meg lide.

det har jeg opplevd. De har noe i mot meg.

Kanskje er jeg stygg. men jeg kan ikke la dem fornærme meg.

Derfor må jeg gjøre ting med stil, spise, og drikke i stil, så jeg ikke gir dem 

rom for å plage meg.

Skrevet

Grunden for at jeg skriver korte setninger og ikke lange er

pga at om jeg skriver lange setninger går synet mot høyre 

og da kan jeg se låra mine, fordi jeg er på bærbar og ligger

på sofaen

så plaget er jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...