Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg måtte si hei her inne og presentere meg litt.

Jeg er ei dame på 45 år som nettopp har fått diagnosen angst og depresjon.

Jeg gikk inn her for å lære litt. Jeg må si etter å ha lest litt her inne - så er jeg ganske så uviten  :wacko: 

DenNorskeElg
Skrevet

Velkommen

Du kan sikkert lære noe men du må huske på at man kan ikke stole på alt man leser på nettet ;)

Enjoy ur stay

Skrevet

Hei på deg, og velkommen, og lykke til. Håper du lærer at det er ulike former for lære. :)

Skrevet (endret)

Velkommen. Hvor hemmet føler du deg med de diagnosene da? Katten betyr kanskje en del for deg, eller at det er viktig med kjæledyr rundt deg?

Endret av FGT
stjernestøv
Skrevet

Velkommen :-)

Mye å lære her inne...

Skrevet

Velkommen. Hvor hemmet føler du deg med de diagnosene da? Katten betyr kanskje en del for deg, eller at det er viktig med kjæledyr rundt deg?

Jeg skulle ønske at dyrene kunne gjort det lettere for meg. Tidligere gikk jeg tur med hunden om natten (for jeg får mye oppmerksomhet når jeg møter folk). Nå klarer jeg ikke det engang. Katten lever sitt eget liv, men jeg merker jeg avviser henne mye.

Jeg har ei venninne som av og til kommer innom for å ta meg med på handletur. Da sover jeg i 2 dager etterpå for jeg er helt mentalt utslitt.

Sønnen min har flyttet hjem igjen (han går på skole 5 mil unna) - og det hjelper litt. Jeg klarer å komme meg utav sofaen lenge nok til å lage mat og vaske klær. Ellers er livet mitt på sofaen - her sover og spiser jeg. 

Skrevet

hei ganza:)

Fint profilbilde forresten. katter er så søte

får du hjelp hos noen?

Håper du har en grei lørdag

Skrevet

hei ganza:)

Fint profilbilde forresten. katter er så søte

får du hjelp hos noen?

Håper du har en grei lørdag

Ja pus er veldig søt :) Hun er voksen nå da :)

Jeg går til psykolog fast, men ellers har jeg ikke noe hjelp. Jeg har egentlig ikke noe støtteapparat.

Jeg kan ikke snakke med familien min om mine problemer. De vet vel ikke helt hvordan jeg har det.

Det er jeg som må kontakte dem - de gjør det aldri.

Det er egentlig litt tragisk - med tanke på at min far har jobbet innen psykisk helse i over 30 år.

Skrevet

Velkommen til DOL - håper du finner de svarene du trenger for å hjelpe deg til å bli frisk :)

Skrevet

Ja pus er veldig søt :) Hun er voksen nå da :)

Jeg går til psykolog fast, men ellers har jeg ikke noe hjelp. Jeg har egentlig ikke noe støtteapparat.

Jeg kan ikke snakke med familien min om mine problemer. De vet vel ikke helt hvordan jeg har det.

Det er jeg som må kontakte dem - de gjør det aldri.

Det er egentlig litt tragisk - med tanke på at min far har jobbet innen psykisk helse i over 30 år.

Skjønner:)

Voksne katter er søte de å da hehe

Trist angående familiesituasjonen din

er vondt å ikke kunne prate om slikt med familie. Syns det også er rart at du ikke kan prate med faren din når han har jobbet i psykiatrien. Da burde han egentlig forstå hvordan slikt er.

Bra du går til psykolog, håper det vil hjelpe i lengden

Skrevet

Skjønner:)

Voksne katter er søte de å da hehe

Trist angående familiesituasjonen din

er vondt å ikke kunne prate om slikt med familie. Syns det også er rart at du ikke kan prate med faren din når han har jobbet i psykiatrien. Da burde han egentlig forstå hvordan slikt er.

Bra du går til psykolog, håper det vil hjelpe i lengden

Det er så de sier: Skomakerens barn går med hullete sko :(

Skrevet

Det er så de sier: Skomakerens barn går med hullete sko :(

Ikksant :/

veldig rart det er slik, men dessverre sant også i tilfeller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...