Gå til innhold

Rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nok lei av meg og de vil nok bli kvitt meg. 

Da liker han ikke jobben sin isåfall om han mener det. Jeg har aldri skjønt hvorfor "profesjonelle" jobber i helsevesenet hvis de blir lei av å hjelpe pasientene sine.

Men jeg håper du tar feil, og at det ikke er slik. Hva med å spørre han? Hvis han er det burde du spørre om å få bytte person

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende det er bare sansene mine som våkner også da. 

Det er ikke normalt å ha det sånn. 

Anonymous poster hash: ba27f...316

AnonymBruker
Skrevet

Da liker han ikke jobben sin isåfall om han mener det. Jeg har aldri skjønt hvorfor "profesjonelle" jobber i helsevesenet hvis de blir lei av å hjelpe pasientene sine.

Men jeg håper du tar feil, og at det ikke er slik. Hva med å spørre han? Hvis han er det burde du spørre om å få bytte person

Alle kan nok bli lei av jobben/ha en dårlig dag.

Skrevet

Alle kan nok bli lei av jobben/ha en dårlig dag.

å ha en dårlig dag er annerledes enn å være lei jobben

Er man lei av å hjelpe folk og ikke gjør sitt beste burde man bytte yrke

Ville du hatt en fastlege for eksempel som var lei av jobben sin og ikke giddder skjekke ut hvorfor du har vondt i magen for eksempel?

stjernestøv
Skrevet

Jeg får også slikt når jeg trapper ned på antipsykotika. Føles ut som jeg skal til å falle, føles uvant med så mange følelser, farger og lukter blir sterkere.

Kan være det som er forklaringen da ja, må vel venne meg til det. Ting kan bli litt overvelmendes sikkert. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg er i grunn en veldig kjedelig person å snakke med, ja jeg kan jo spør om det...er jo en ærlig sak det. 

stjernestøv
Skrevet

Det er ikke normalt å ha det sånn. 

Jeg er vel ikke vant til at alt kjennes så sterkt, det blir for mange inntrykk på en gang. Er vel en vanesak. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være det som er forklaringen da ja, må vel venne meg til det. Ting kan bli litt overvelmendes sikkert. 

Jeg husker jeg gikk av zyprexa. Verden ble jo totalt forandra. Jeg gikk fra zombie i bevegelser til sprettball-feeling. Alt var lekende lett. Lyder og lys sylskarpt og ubehagelig. Mennesker og ting litt i veien for jeg var ute av balanse. I trapper ble jeg snublefot. Kontraster kom til syne igjen. Merkelig greier, men jeg forstod raskt at medisinen hadde lagt demper på mye mer enn angsten de gav meg medisinen for. 

Forsøk tenke at dette er ufarlig og forbigående. 

Anonymous poster hash: ab2bd...2d5

stjernestøv
Skrevet

Jeg husker jeg gikk av zyprexa. Verden ble jo totalt forandra. Jeg gikk fra zombie i bevegelser til sprettball-feeling. Alt var lekende lett. Lyder og lys sylskarpt og ubehagelig. Mennesker og ting litt i veien for jeg var ute av balanse. I trapper ble jeg snublefot. Kontraster kom til syne igjen. Merkelig greier, men jeg forstod raskt at medisinen hadde lagt demper på mye mer enn angsten de gav meg medisinen for. 

Forsøk tenke at dette er ufarlig og forbigående. 

Anonymous poster hash: ab2bd...2d5

Okay, ja får tenke at jeg venner meg til det etterhvert. Godt det er flere som har opplevd det :)

stjernestøv
Skrevet

Men opplevde dere også å kjenne mer til kroppen?

Kjenner bedre kroppen min og at det er vondt i ryggen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...