Gå til innhold

Alkohol og sinneutbrudd igjen!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tidligere ett innlegg om mitt problem med at jeg ofte får sinneutbrudd i forbindelse med alkohol. Denne helgen gikk jeg i møte hellig overbevist om at dette skulle gå bra. Var i en burdagsfest og jeg vet fra før at jeg ikke tåler drinker og champagne for da får jeg black out. Og netttopp det skjedde og fikk igjen ett sinneutbrudd når vi kom hjem som jeg ikke aner opphavet til. Kvelden var utrolig fin så langt jeg kan huske. Jeg har så vondt inni meg ovenfor min samboer først og fremst. Han fortjener overhodet ikke dette. Han sa i går at jeg ikke skulle føle no skyld ovenfor han for han hadde da gått på såpass mange smeller i sitt liv at det skulle jeg ikke tenke på. Jeg søker på nett etter selvhjelp for sinnemestring og trenger litt hjelp der. I første omgang er jeg på let etter bøker om det finnes. Er det noen som har ett forslag? Og JA jeg skal holde meg langt unna alkohol i fremtiden. Nå er det nok!!!!

Anonymous poster hash: 04fec...9b3

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kanskje er det tilstrekkelig sinnemestring å holde seg unna alkohol?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe valg nå.Jeg innser alle problemene og at det er kun jeg alene om dette. Men jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne finne en balansegang her. Jeg er 35 år og har mange år igjen å nyte med sin samboer.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De fleste kjærester nytes best uten alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Det er så sant. Jeg må bare lære meg å nyte det at det går helt fint ann å kose seg og være i hyggelige lag uten å innta alkohol. Og innse det at å kunne klare å nyte bare ett glass eller to er veldig langt unna. Jeg går til psykolog etter at jeg ble utsatt for vold og psykisk vold i flere år. Han må vel kunne også hjelpe meg videre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alkoholfri i en måned nå, og jeg skal love deg at kjæreste, sansene og livet generelt er mye bedre når man er avholds. Jeg drakk daglig da..

Når du vet at alkohol gjør deg sint, da er det egentlig bare en ting å gjøre. Kutte den ut.

Anonymous poster hash: 507dd...4cd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...