umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er litt bekymret. De siste dagene har jeg følt at folk på gaten vet at jeg sliter, jeg opplever at jeg er veldig eksponert, at alle ser. De smiler medlidende. Jeg har prøvd å ignorere, tenke at folk opptatt av andre ting enn av meg. Men i går stoppet det til og med en kvinne og spurte om jeg trengte skyss da jeg gikk hjem fra butikken. Jeg vet ikke helt hva dette kan komme av. Jeg liker ikke være så eksponert. 0 Siter
stiften Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Folk er mest opptatt av seg og sitt, og ser ikke "inn" i andre mennesker. Så hyggelig at hun stoppet og spurte om du ville ha skyss. Kanskje hun tenkte du bar tungt? I alle fall- dette var snilt, og ikke noe "tegn" på at hun ser mer av deg enn du vil vise. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 På meg virker det som om folk bare er hyggelig mot deg, det skal du jo være glad for 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Ja, dere har nok rett. Kjennes bare som om alle kan se det på meg. Bor på et mindre sted nå, og mine problemer er blitt veldig eksponert. Kanskje de vet det, eller ser det. Nå roter jeg sikkert alt mulig til. Takk uansett 0 Siter
Kalevaala Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Uansett hva du har gjort eller ikke gjort er folk flest mye mer opptatt av seg selv enn av deg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Det kan nok tyde på at du holder på å bli dårligere om du har en slik type lidelse at du av og til tror folk flest følger med deg. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Det kan nok tyde på at du holder på å bli dårligere om du har en slik type lidelse at du av og til tror folk flest følger med deg. Følger med meg? Beklager om jeg er veldig treg her, men hva mener du? Mener du holder øye med meg, eller får med seg hva jeg gjør og hvordan jeg har det? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Uansett hva du har gjort eller ikke gjort er folk flest mye mer opptatt av seg selv enn av deg Ja, det er nok sant. Jeg liker likevel ikke at jeg opplever at folk vet, at det ikke er noen plass å gjemme seg lengre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Ja, det er nok sant. Jeg liker likevel ikke at jeg opplever at folk vet, at det ikke er noen plass å gjemme seg lengre. Hvorfor skal du gjemme deg? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Hvorfor skal du gjemme deg? Jeg ønsker ikke at folk skal se meg på mitt verste. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg ønsker ikke at folk skal se meg på mitt verste. Fordi? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Fordi? Jeg synes det er et naturlig ønske at man ikke vil at andre skal vite hvilket dårlig menneske man er. Jeg skammer meg over det, og jeg vil ikke at andre skal vite. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg synes det er et naturlig ønske at man ikke vil at andre skal vite hvilket dårlig menneske man er. Jeg skammer meg over det, og jeg vil ikke at andre skal vite. Hvordan kan andre ukjente mennesker vite "hvilket dårlig menneske" du er? Er det synlig? Et annet spørsmål er hva du legger i det å være et dårlig menneske. Strever du i kveld? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Hvordan kan andre ukjente mennesker vite "hvilket dårlig menneske" du er? Er det synlig? Et annet spørsmål er hva du legger i det å være et dårlig menneske. Strever du i kveld? Mange vet jo jeg er innlagt, at jeg ikke har vært på jobb og at jeg har handlet ganske dårlig. Det synes kanskje også at jeg en del ganger er på gråten, og at jeg er ekkel. Litt tung helg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Mange vet jo jeg er innlagt, at jeg ikke har vært på jobb og at jeg har handlet ganske dårlig. Det synes kanskje også at jeg en del ganger er på gråten, og at jeg er ekkel. Litt tung helg. Jobb med hodet ditt for nå synes jeg det destruktive får vel mye spillerom. Ingenting av det du skriver handler om å være et "dårlig" menneske. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Jobb med hodet ditt for nå synes jeg det destruktive får vel mye spillerom. Ingenting av det du skriver handler om å være et "dårlig" menneske. Er bare litt tungt nå. Skal forsøke. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Er bare litt tungt nå. Skal forsøke. Skriver du ned noe av motvekt-tankene? Iblant kan det hjelpe å ha dem for hånden når kveldene blir for tunge. Husk å puste, lenge og langsomt. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Ja, har dem skrevet ned i en liten bok. Skal finne dem frem. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.