AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Har tenkt litt på det her i det siste, er det sånn at når man blir trøtt av en medisin som feks. fluoxetin (SSRI) så betyr det at den medisinen begynner å virke? Altså man blir trøtt fordi medisinen begynner å gi fra seg virkestoffene i kroppen og man ender opp som trøtt? Kanskje litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men var det noen som skjønte hva jeg mente? Anonymous poster hash: 501e0...6b7 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Uansett er det slik at om noe forandres etter at en har begynt med medisin, så er det et tegn på at medisinen sannsynligvis virker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Uansett er det slik at om noe forandres etter at en har begynt med medisin, så er det et tegn på at medisinen sannsynligvis virker. Men det jeg mente var, la oss si man har bipolar, bruker fluoxetin og plutselig så blir man sånn trøtt i et par dager, betyr det da at fluoxetinen hindrer depresjonen, og at den da liksom "sender ut stoffer i kroppen" som gjør en trøtt? Anonymous poster hash: 501e0...6b7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.