Gå til innhold

Aspergers martyr tilsluttet IS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er onde kvinner i psykiatrien som krenket meg. De smiler når de gir medisin, de ler av pasienter. Jeg ble utsatt for mobbing, sefførgelig styrker dette tankene om at Norge er i krig med Islam. 

I min situasjon har jeg det så ille at det er enten selvmord eller IS . Selvmord er forbudt i Islam...

det hadler om å engasjere seg, som feks er det ingen ordentlig svar jeg får i mine tråder. Det er samfunnssvikt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er onde kvinner i psykiatrien som krenket meg. De smiler når de gir medisin, de ler av pasienter. Jeg ble utsatt for mobbing, sefførgelig styrker dette tankene om at Norge er i krig med Islam. 

I min situasjon har jeg det så ille at det er enten selvmord eller IS . Selvmord er forbudt i Islam...

det hadler om å engasjere seg, som feks er det ingen ordentlig svar jeg får i mine tråder. Det er samfunnssvikt.

Det er alltid greit å ha noen å skylde paa.

Anonymous poster hash: b9e7f...238

AnonymBruker
Skrevet

at du har vrangforestillinger om tortur og kvinner som plager deg er ikke psykiatrien sin feil. jeg tror ikke noe på at kvinner ler av deg. at dem smiler når du får medisiner er ett tegn på høflighet og ikke noe slemt. du skulle vært tvangsinnlagt for lenge siden men du fortsetter å  prate om hvor ille psykiatrien er men samtidig så krever du hjelp og begynner å true folk med å gjøre terror. kanskje du skal ta ansvar for deg selv og faktisk be om innleggelse og så bli der til du er over alt det tullet med at kvinner i psykiatrien er slemme.  

og du har fått plenty med ordentlig svar i trådene dine men du spør om det samme om og om igjen og folk har svar deg før og da gidder dem ikke å gjenta seg.  NHD har svar deg flere ganger tidligere men har sluttet fordi du allerede har fått svar på det spørsmålet. 

Anonymous poster hash: c4970...c92

AnonymBruker
Skrevet

Har du aspergers? Du virker så aspergerete i din talemåte.

Anonymous poster hash: 1b1b0...e85

Skrevet

Har du aspergers? Du virker så aspergerete i din talemåte.

Hva slags talemåte er "aspergerete"?

Bare noe jeg lurte på.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags talemåte er "aspergerete"?

Bare noe jeg lurte på.

Jeg vet ikke.

Kanskje paranoid? Eller ansiktsuttrykk?

Det var bare noe jeg tenkte på.

stjernestøv
Skrevet

Du har da fått mange gode svar her inne, skremmende det du skriver her. 

Skrevet

Har du aspergers? Du virker så aspergerete i din talemåte. Anonymous poster hash: 1b1b0...e85

Kjenner du deg igjen ? Har du asperger ?

Skrevet

Jeg vet ikke.

Kanskje paranoid? Eller ansiktsuttrykk?

Ansiktsuttrykk på et nettforum? Jawul.

Skrevet

Kjenner du deg igjen ? Har du asperger ?

Er nok bare 'trollings'.

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktsuttrykk på et nettforum? Jawul.

Han oppfatter kvinnene i psykiatrien som onde når de smiler og ler...

Skrevet

Han oppfatter kvinnene i psykiatrien som onde når de smiler og ler...

Hva har det med "talemåte" å gjøre?

Bare noe jeg lurte på.

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med "talemåte" å gjøre?

Bare noe jeg lurte på.

Hærregud, hvem sa noe om talemåte?  :blink:​ 

Anonymous poster hash: 8fa65...50a

Skrevet (endret)

Hærregud, hvem sa noe om talemåte?  :blink:​ 

En av dere anonyme:

"Du virker så aspergerete i din talemåte."

Endret av slabbedask
AnonymBruker
Skrevet

NHD, vent nå litt!

Du glemmer og si at det offentlige svikter, som feks skal jeg fortelle deg i min sak har Akutt psykiatrien bidratt til radikaliseringsprosses hos meg, de krenket meg ekstremt. Nå 2 år tilbake ca sliter jeg fortsatt med traumer. Psykiatrien  har null kompetanse når det gjelder radikalisering, det er de som bidrar til radikaliseringsprosses. 

Feks så i min situasjon føler jeg med utenfor samfunnet, jeg har hverken førerkort, skole, jobb, utdanning, eller noe form for fremtid. Jeg sliter ekstremt mye med psyken. NHD velger å ignorere meg til og med. Også skal man si som NHD sier '' Ja de som reiser til Syria er ofte psykisk syke ''  SPørsmålet er hva gjør psykatrien og det offentlige for at en person ikke skal slutte seg til IS?

Men hva slags svar er det du vil ha da? 

Du har fått massevis av svar på spørsmålene dine

Vi svarer at NEI, ingen av tankene dine om kvinner, onani eller dommedag er rette. Det er tvangsforestillinger og har INGENTING MED VIRKELIGHETEN Å GJØRE.

Hva annet er det du vil ha svar på?

Om du har psykose eller ikke kan INGEN på et nettformum svare nei eller ja på, det må en psykiater i RL svare deg på.

Du stiller også de samme spørsmålene om og om og om igjen, bare litt omformulert. Du virker heller ikke å ta inn over deg svar du får, og da gir vi vel litt opp.

Ellers lurer jeg på hva slags bakgrunn du har, som har fått et så forferdelig syn på kvinner og som tolker religionen din så feil som du gjør (Imamene er jo ikke enige med deg, de heller). 

Anonymous poster hash: aa3de...8a8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...