Anonymesen Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har tanker om at jeg må ligge på sofaen se opp mot taket og klø på nesa og ikke få noen i tankene, ellers er jeg redd for at kvinner skal plage meg, fordi sist gang jeg klødde på nesa tenkte jeg kanskje ting som ikke er greit. Da må jeg klø på nesa uten å få noen tanker og se opp mot veggen kan jeg få et bra liv selvom jeg ikke hører på dette? dette er ikke trollings, jeg er veldig dårlig... jeg er veldig redd for å bli plaget av kvinnene i offentlige instanser på dommedag, da dette blir avslørt... hva skal jeg gjøre nå? er veldig redd 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har tanker om at jeg må ligge på sofaen se opp mot taket og klø på nesa og ikke få noen i tankene, ellers er jeg redd for at kvinner skal plage meg, fordi sist gang jeg klødde på nesa tenkte jeg kanskje ting som ikke er greit. Da må jeg klø på nesa uten å få noen tanker og se opp mot veggen kan jeg få et bra liv selvom jeg ikke hører på dette? dette er ikke trollings, jeg er veldig dårlig... jeg er veldig redd for å bli plaget av kvinnene i offentlige instanser på dommedag, da dette blir avslørt... hva skal jeg gjøre nå? er veldig redd Du skriver og du skriver om dette her og nå har jeg ikke fulgt med så veldig men får du noen form for hjelp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har tanker om at jeg må ligge på sofaen se opp mot taket og klø på nesa og ikke få noen i tankene, ellers er jeg redd for at kvinner skal plage meg, fordi sist gang jeg klødde på nesa tenkte jeg kanskje ting som ikke er greit. Da må jeg klø på nesa uten å få noen tanker og se opp mot veggen kan jeg få et bra liv selvom jeg ikke hører på dette? dette er ikke trollings, jeg er veldig dårlig... jeg er veldig redd for å bli plaget av kvinnene i offentlige instanser på dommedag, da dette blir avslørt... hva skal jeg gjøre nå? er veldig redd Du må gå til en kompetant behandler. Anonymous poster hash: 15bf5...c1a 0 Siter
Anonymesen Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Du skriver og du skriver om dette her og nå har jeg ikke fulgt med så veldig men får du noen form for hjelp? jeg får god hjelp, og mye tid hos behandler. Han sier jo at jeg ikke skal følge disse tankene og at dette er vrangforestillinger, men det er slett ikke lett! det er utrolig vanskelig når du vet at hvis du ikke følger tankene blir jeg mobbet på dommedag. Det skaper jo kraftig angst.... takk for at du spør forresten kan du svare på mitt spørsmål? tror du jeg blir plaget om jeg ikke hører på disse tankene ? 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 jeg får god hjelp, og mye tid hos behandler. Han sier jo at jeg ikke skal følge disse tankene og at dette er vrangforestillinger, men det er slett ikke lett! det er utrolig vanskelig når du vet at hvis du ikke følger tankene blir jeg mobbet på dommedag. Det skaper jo kraftig angst.... takk for at du spør forresten kan du svare på mitt spørsmål? tror du jeg blir plaget om jeg ikke hører på disse tankene ? Synes du at du følger din behandlers råd når du sitter å fyrer opp under temaet på et nettsted? Det virker mer som om du lar deg rive med. Bruker du medisiner? Hvor ofte går du i terapi? 0 Siter
Anonymesen Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Skrevet 29. mars 2015 Du må gå til en kompetant behandler. Anonymous poster hash: 15bf5...c1a kan du svare på spørsmålet? Jeg har det vondt.. samtidig er ikke innleggelse bra for meg, fordi det er kvinner i psykatrien jeg frykter og skal bli mobbet av... så når jeg er der svetter jeg om natta, spiser lite og er anspent.. så jeg må være hjemme, det er det beste stedet... gikk på tur idag, men når jeg gikk måtte jeg også se opp mot himmelen og tenke bestemte tanker så føler meg ikke fri i det heletatt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Synes du at du følger din behandlers råd når du sitter å fyrer opp under temaet på et nettsted? Det virker mer som om du lar deg rive med. Bruker du medisiner? Hvor ofte går du i terapi? jeg blir så frustrert og redd og hjelpsesløs så jeg føler trang til å skrive her... går i samtaler hos han 2 ganger i uken, minst 1 gang hver uke... så ringer jeg han nesten hverdag... Anonymous poster hash: 301a9...7af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 du stiller de samme spørsmålene hver gang, du ordlegger dem annerledes men det er de samme spørsmålene. så kanskje du skal gå tilbake til dine gamle tråder og lese svarene du har fått der? jeg tror ikke du kommer til å få noe mer ut av å skrive det samme om og om igjen. så mitt tips er gjør så godt du kan med å høre på behandleren din. eventuelt be om å få en innleggelse så du har hjelp rundt deg til en hver tid Anonymous poster hash: ee284...bc5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.