Gå til innhold

Livet er komplisert for oss som blir lett såret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du nekter deg selv å la være, så vil du før eller senere få det til. Kanskje du må gjøre flere forsøk, men du får det til dersom du bestemmer deg for å gjøre det.

Men er det ikke psykiateren som vet best hva vi trenger? Når han mente det ikke var nødvendig med mer, så er det kanskje ikke det.

Anonymous poster hash: ffeb6...e66

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

53

• XbellaX

21

• frosken

14

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg bare må klare å ta meg sammen, så trenger jeg ikke tettere oppfølging. Jeg har ikke klart det til nå, men andre klarer det jo.

Skrevet

Jeg føler jeg bare må klare å ta meg sammen, så trenger jeg ikke tettere oppfølging. Jeg har ikke klart det til nå, men andre klarer det jo.

Og slik går dagene :-)

AnonymBruker
Skrevet

Og slik går dagene :-)

Uff. Ja, jeg er redd for det. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Uff. Ja, jeg er redd for det. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre.

Så enkelt og så vanskelig på en gang - Ta et valg: Ønsker du ha det slik som dette, eller ønsker du endring? Begge alternativer er helt ok, og kun du som kan bestemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Så enkelt og så vanskelig på en gang - Ta et valg: Ønsker du ha det slik som dette, eller ønsker du endring? Begge alternativer er helt ok, og kun du som kan bestemme.

Det varierer veldig etter dagsformen. I bedre perioder tenker jeg at jeg må kunne klare å skjerpe meg. Når jeg ikke er bra så orker jeg ikke mer. Det er og blir en evig rundans.

Skrevet

Det varierer veldig etter dagsformen. I bedre perioder tenker jeg at jeg må kunne klare å skjerpe meg. Når jeg ikke er bra så orker jeg ikke mer. Det er og blir en evig rundans.

Ja, fordi du lar det bli det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi du lar det bli det.

Jeg har forsøkt å få til endring, men jeg forstår dere mener jeg ikke har forsøkt nok. Jeg har også oppnådd mye, men jeg kommer ikke videre lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...