Gå til innhold

Jeg er så redd for å bli forlatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hyggelig :) Vi har "kranglet" litt en gang du og jeg. Vi kom litt skeivt ut. Men du skal vite at jeg ser på deg som ei oppegående, generøs, flink og omsorgsfull ei :) Du har, som oss andre, litt motbør til tider. Men jeg vet at du er sterkere enn du av og til gir deg selv kred for. 

Alle frykter svik etter å ha kjent på smerten av å bli sveket. Ingen vil ha det vondt. Men det hindrer ikke "vondt" i å treffe oss igjen. Vi faller, børster av oss på knærne og reiser oss igjen. En erfaring rikere og med litt skrubbsår som blir til arr. Det viktige tror jeg blir å tillegge disse arrene tanker om at de gjør oss til de vi er og ikke hate/frykte nye. 

Jeg føler meg i det poetiske hjørnet i dag hehe, så om det hele føles svulstig å lese så skjønner jeg det ;) Men du er ei fin ei!

Anonymous poster hash: a0b52...e65

Nå ble bare enda mer nysjerrig:)

Men jeg skal ikke mase mer om det ^^

Du er iallfall ufattelig snill. At du syns så mye fint om meg er veldig hyggelig å høre.

Det er sant. Viktig prøve å leve med det, istedenfor å bare prøve komme unna alt.

Jeg liker poetri. Så gjør meg ingenting :)

Skrevet

Jeg har noen venner og nettvenner, det betyr veldig mye for meg. Men jeg er alltid så redd de ikke liker meg lenger.

Hvis en venn svarer i telefon og ikke høres så glad ut så får jeg en slags angst følelse og begyner tenke det verste. Det samme hvis en ikke svarer på en stund. Jeg er hele tiden redd det jeg skriver blir oppfattet feil, og er redd for å såre noen.

Det er veldig slitsomt. Og noen ganger hvis jeg er redd for at jeg kommer til å bli "dumpet" som venn så får jeg skikkelig selvmordstanker og i verste fall så kan jeg selvskade.

Jeg vet ikke.. jeg er bare så sliten.

Dette er noe av det fineste og ærligeste jeg har sett deg skrive Caylee. 

Skrevet

Dette er noe av det fineste og ærligeste jeg har sett deg skrive Caylee. 

Takk :)

Men hvorfor syns du det? (er bare nysjerrig)

Skrevet

Takk :)

Men hvorfor syns du det? (er bare nysjerrig)

Fordi du åpnet opp. Du våget være sårbar, jeg er klar over at dette er et nettforum og dermed er man mer beskyttet, jeg synes likevel det er svært positivt at du tar tak i de vanskelighetene du har og ønsker råd/tips/ innspill på dette fremfor å skjule det du egentlig ønsker å skrive om under andre tema (ref. til den berømmelige suttekluten :-) 

Nå bruker du Dol på en fin måte og det synes jeg du fortjener feedback på. 

Skrevet

Fordi du åpnet opp. Du våget være sårbar, jeg er klar over at dette er et nettforum og dermed er man mer beskyttet, jeg synes likevel det er svært positivt at du tar tak i de vanskelighetene du har og ønsker råd/tips/ innspill på dette fremfor å skjule det du egentlig ønsker å skrive om under andre tema (ref. til den berømmelige suttekluten :-) 

Nå bruker du Dol på en fin måte og det synes jeg du fortjener feedback på. 

Jeg har ikke åpnet meg opp. Motsatt derimot. Jeg har sluttet være åpen.

Og de andre tema plager meg veldig og er langt fra noe sutteklut. Jeg hater det navnet for det bagataliserer alt.

Det gjør jeg. Og det er jo bra. Fint du legger merke til det:)

Skrevet

Jeg har ikke åpnet meg opp. Motsatt derimot. Jeg har sluttet være åpen.

Og de andre tema plager meg veldig og er langt fra noe sutteklut. Jeg hater det navnet for det bagataliserer alt.

Det gjør jeg. Og det er jo bra. Fint du legger merke til det:)

Hva du gjør i det daglige aner ikke jeg, jeg refererte til innlegget denne tråden handler om, DER åpnet du opp litt. Dersom du ikke ønsker å åpne opp/ eller har valgt den motsatte "veien" fremover står du selvsagt fritt til det, men poenget ser jeg i såfall ikke.

Skrevet

Hva du gjør i det daglige aner ikke jeg, jeg refererte til innlegget denne tråden handler om, DER åpnet du opp litt. Dersom du ikke ønsker å åpne opp/ eller har valgt den motsatte "veien" fremover står du selvsagt fritt til det, men poenget ser jeg i såfall ikke.

Tragisk at når folk syns jeg er grei så ødelegger jeg det

Nå har du sikkert tolket at jeg er sur og derfor fått helt motsatt bilde av meg igjen..

Skrevet

Tragisk at når folk syns jeg er grei så ødelegger jeg det

Nå har du sikkert tolket at jeg er sur og derfor fått helt motsatt bilde av meg igjen..

Surrehue :-)  Forhold deg til det som står der, ikke tolk så mye. Med mindre jeg skriver at jeg er sur så er jeg ikke sur, dessuten gir du meg heller ingen grunn til å surne, du forsøker jo bare å forklare litt mer. Tankegangen din er jeg ikke helt enig i, men den står du jo fritt til å bestemme over selv :-)

Skrevet

Surrehue :-)  Forhold deg til det som står der, ikke tolk så mye. Med mindre jeg skriver at jeg er sur så er jeg ikke sur, dessuten gir du meg heller ingen grunn til å surne, du forsøker jo bare å forklare litt mer. Tankegangen din er jeg ikke helt enig i, men den står du jo fritt til å bestemme over selv :-)

Det er bare slik jeg er. Jeg er alltid redd folk skal bli sure :P

Godt poeng, jeg burde prøve det.

Jeg bestemmer ikke over tankegangen min helt, er mere bare sånn jeg er.

Men bra å vite du sier ifra når du er sur da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er så farlig med at folk evnt skulle bli sure? Blir du ikke sur selv av og til? :) Dette er jo noe som normalt går over i løpet av kort tid hos de aller fleste :) Det er ingen grunn til å "krise" på grunn av det. Dessuten gjør det at du frykter surhet livet ditt ganske surt. Du må jo hele tiden forsøke unngå det og har tydelig masse tanker/følelser rundt det som ikke en gang nødvendigvis stemmer. De er kun følelser/tanker du selv produserer og bruker tid på. Oi, så mye mental energi du bruker på noe som ikke er verdt tiden/energien!

Nå er det påske, gjør som "påskeharen", sprett litt rundt uten nevneverdige bekymringer (eller kanskje harer bekymrer seg for å bli et bytte når de spretter rundt?). Jaja, det jeg vil frem til er at påsken blir langt bedre om du aktivt velger å la den bli det, legger inn litt bekymringsfri aktivitet og bare enjoyer hele greiene :)

Anonymous poster hash: a0b52...e65
Skrevet

Det er bare slik jeg er. Jeg er alltid redd folk skal bli sure :P

Godt poeng, jeg burde prøve det.

Jeg bestemmer ikke over tankegangen min helt, er mere bare sånn jeg er.

Men bra å vite du sier ifra når du er sur da :)

Nja, kjøper den ikke helt. Vi kan med øvelse velge hvilke tanker vi vil gi næring.

Skrevet

Det er jeg også redd for. Gitt en fyr sykt mye penger for sex pga det

Skrevet

Det er jeg også redd for. Gitt en fyr sykt mye penger for sex pga det

Veldig trist å høre at du gjorde det fordi du var redd :/

Skrevet

Nja, kjøper den ikke helt. Vi kan med øvelse velge hvilke tanker vi vil gi næring.

Ja, det går til en viss grad tenke annerledes men jeg har en personlighet som er slik. Er vanskeligere å forandre personligheten sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...