Gå til innhold

Fra de "normales" utkikktspunkt etter en hypomani.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 24 timers søvn er hypomanien over.

Skuer utover et ganske fint mentalt landskap og føler meg glad og energisk. I dag skal jeg på kafebesøk med min barndomsvenninne og jeg gleder meg! Det blir litt småshopping også.

Det er kaldt men solen skinner. Jeg nyter å være i normalt modus. Jeg kan igjen konsentrere meg om mine oppgaver, men siden jeg skriver er jeg lei meg for at kreativiteten har forsvunnet innover i hodet et sted. Det går uansett veldig opp og ned med meg så det hadde vært en drøm å kunne utnytte disse periodene til noe kreativt.

Tenker på å oppsøke en filosof i stede for psykologen min. De jeg har sjekket tar ca 500 kroner for en klokketime og går man der en gang i måneden er det overkommelig.

Håper denne tilstanden varer, men erfaringen tilsier at den ikke gjør det.

Går det an å forvandle de vanskelige periodene til en ressurs?

stjernestøv
Skrevet

Det var iallefall bra du ikke fikk en nedtur, kos deg i dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...