Gondor Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Etter 24 timers søvn er hypomanien over. Skuer utover et ganske fint mentalt landskap og føler meg glad og energisk. I dag skal jeg på kafebesøk med min barndomsvenninne og jeg gleder meg! Det blir litt småshopping også. Det er kaldt men solen skinner. Jeg nyter å være i normalt modus. Jeg kan igjen konsentrere meg om mine oppgaver, men siden jeg skriver er jeg lei meg for at kreativiteten har forsvunnet innover i hodet et sted. Det går uansett veldig opp og ned med meg så det hadde vært en drøm å kunne utnytte disse periodene til noe kreativt. Tenker på å oppsøke en filosof i stede for psykologen min. De jeg har sjekket tar ca 500 kroner for en klokketime og går man der en gang i måneden er det overkommelig. Håper denne tilstanden varer, men erfaringen tilsier at den ikke gjør det. Går det an å forvandle de vanskelige periodene til en ressurs? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Det var iallefall bra du ikke fikk en nedtur, kos deg i dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.