AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Jeg går på medisinen fluoxetin 20mg og jeg tar bare halvparten av denne pr dag.. Siden jeg ikke klarer å dele opp pilla (selvom det er delestrek på den), så har jeg bare brukt en saks å klippet opp pilla, men problemet er at pillene blir ikke i like store deler og noen ganger så løsner også deler.. men er det farlig at man tar noen (3-7mg?) forskjellig i pille hver dag? Og vet noen om det finnes fluoxetin i 10 mg? Anonymous poster hash: 9113d...b91 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 spør etter pilledeler på apoteket, koster noen tiere bare :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mars 2015 Skrevet 31. mars 2015 Dette svaret gjelder fluoxetin/Fontex: Det er helt greit at du gjør det slik som nå. Det har ingen betydning om det blir 13 mg den ene dagen og 7 den andre. Med fluoxetin går det også helt greit om du tar 20 mg hver annen dag. ... Noe helt annet er om 10 mg per dag er nok til å få den effekten du ønsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.