AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 En venn av meg jeg har jeg vært mye med og vi prater ofte sammen på telefon. Eller vi pleide prate ofte..Nå ringer personen sjeldenere og sjelderne. Og personen prater ofte om en annen h*n ble kjent med for litt siden når vi er sammen og mye de prater/gjør sammen. Det virker som den nye vennen har tatt over "min funksjon" som venn på en måte:/ Kanskje bare noe jeg føler.. Men er trist. Jeg føler meg bare enda mer mislykket og uten verdi. Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/ Kan som sagt hende det er helt feil, men tenker bare mer på det.. Anonymous poster hash: da2ca...b88 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/ Kan som sagt hende det er helt feil, men tenker bare mer på det.. Anonymous poster hash: da2ca...b88 Kan det har blitt for mye problemprat? Vennskap må inneholde noe annet også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/ Kan som sagt hende det er helt feil, men tenker bare mer på det.. Anonymous poster hash: da2ca...b88 Kan det har blitt for mye problemprat? Vennskap må inneholde noe annet også. Det er det absolutt ikke. Vi prater om alt mulig. Slutt å tro ting du ikke vet noe om Anonymous poster hash: bdaf9...f47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Vi kan prate i over en time på telefon om alt mulig borsett fra problemer Det er sjeldent vi snakker om problemer. Nå pleier vi snakke om alt mulig annet. Anonymous poster hash: bdaf9...f47 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Slutt å tro herr nhd at du vet hvordan vennskap folk har uten å kjenne folk Anonymous poster hash: bdaf9...f47 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Jeg tror ikke. Jeg stilte et spørsmål. Det er kanskje det viktigste jeg gjør i jobben min. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 En venn av meg jeg har jeg vært mye med og vi prater ofte sammen på telefon. Eller vi pleide prate ofte..Nå ringer personen sjeldenere og sjelderne. Og personen prater ofte om en annen h*n ble kjent med for litt siden når vi er sammen og mye de prater/gjør sammen. Det virker som den nye vennen har tatt over "min funksjon" som venn på en måte:/ Kanskje bare noe jeg føler.. Men er trist. Jeg føler meg bare enda mer mislykket og uten verdi. Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/ Kan som sagt hende det er helt feil, men tenker bare mer på det..Anonymous poster hash: da2ca...b88 Hei! Selv er jeg kjempeglad !! Om noen finner noen å "snakke" med. Da kan man istedet feks gjøre noe morsomt istedet, feks gå på museum eller kino eller i skogen. Jeg tror du skal se dette som en fordel! 0 Siter
frosken Skrevet 1. april 2015 Skrevet 1. april 2015 Slutt å tro herr nhd at du vet hvordan vennskap folk har uten å kjenne folk Anonymous poster hash: bdaf9...f47 Hvis du er like lett å krenke i en vennskapsrelasjon som du var i denne tråden, så kan det bli slitsomt å være din venn. Da kan man ende opp med å bli redd for å tråkke deg på tærne eller såre deg mesteparten av tiden. Kanskje du i stedet for å lure for mye på hva vennen din tenker, kan ta en telefon og foreslå at dere gjør noe konkret sammen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.