Gå til innhold

føler jeg er "byttet" ut på en måte..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn av meg jeg har jeg vært mye med og vi prater ofte sammen på telefon. Eller vi pleide prate ofte..Nå ringer personen sjeldenere og sjelderne. Og personen prater ofte om en annen h*n ble kjent med for litt siden når vi er sammen og mye de prater/gjør sammen. Det virker som den nye vennen har tatt over "min funksjon" som venn på en måte:/

Kanskje bare noe jeg føler.. Men er trist. Jeg føler meg bare enda mer mislykket og uten verdi. Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/

Kan som sagt hende det er helt feil, men tenker bare mer på det..

Anonymous poster hash: da2ca...b88
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/

Kan det har blitt for mye problemprat? Vennskap må inneholde noe annet også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/

Kan det har blitt for mye problemprat? Vennskap må inneholde noe annet også.

Det er det absolutt ikke.

Vi prater om alt mulig.

Slutt å tro ting du ikke vet noe om

Anonymous poster hash: bdaf9...f47

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan prate i over en time på telefon om alt mulig borsett fra problemer

Det er sjeldent vi snakker om problemer. Nå pleier vi snakke om alt mulig annet.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tro herr nhd at du vet hvordan vennskap folk har uten å kjenne folk

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror ikke. Jeg stilte et spørsmål. Det er kanskje det viktigste jeg gjør i jobben min.

Madelenemie
Skrevet

En venn av meg jeg har jeg vært mye med og vi prater ofte sammen på telefon. Eller vi pleide prate ofte..Nå ringer personen sjeldenere og sjelderne. Og personen prater ofte om en annen h*n ble kjent med for litt siden når vi er sammen og mye de prater/gjør sammen. Det virker som den nye vennen har tatt over "min funksjon" som venn på en måte:/

Kanskje bare noe jeg føler.. Men er trist. Jeg føler meg bare enda mer mislykket og uten verdi. Jeg er sikkert en dårlig person å snakke med problemer om:/

Hei!

Selv er jeg kjempeglad !! Om noen finner noen å "snakke" med.

Da kan man istedet feks gjøre noe morsomt istedet, feks gå på museum eller kino eller i skogen.

Jeg tror du skal se dette som en fordel!

Skrevet

Slutt å tro herr nhd at du vet hvordan vennskap folk har uten å kjenne folk

Hvis du er like lett å krenke i en vennskapsrelasjon som du var i denne tråden, så kan det bli slitsomt å være din venn. Da kan man ende opp med å bli redd for å tråkke deg på tærne eller såre deg mesteparten av tiden.

Kanskje du i stedet for å lure for mye på hva vennen din tenker, kan ta en telefon og foreslå at dere gjør noe konkret sammen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...