AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 Skrevet 2. april 2015 Jeg klaer ikke drikke vann lenger. Det smakker tabletter etter bare to små slurker og jeg blir så kvalm at jeg nesten må spy og begyner å brekke meg. har hatt det sånn i over et år nå.. eller enda lenger.. Jeg elsket vann før. Nå er jeg lei. Tenna mine tåler ikke hele tiden drkke bare alt annet enn vann. Jeg kan få enda verre syreskader.. Jeg har prøvd si dette mange ganger men virker ikke som noen syns det er et problem. men det er det.. Jeg vil gjøre noe med problemet. Vet noen om noe som funker mot slikt?? hyponose eller noe sånt?? Anonymous poster hash: ef967...c66 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Det finnes drikker som ikke er vann og som ikke skader tennene. Grønn te feks. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg vet, mn det blir ikke det samme. Jeg savner sånn vann smakte før:/ Finnes det ikke en måte å få vanlig smak tilbake? Anonymous poster hash: ef967...c66 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Tror ikke det. Men det kommer vel an på hvilke tabletter du tar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Jeg vet, mn det blir ikke det samme. Jeg savner sånn vann smakte før:/ Finnes det ikke en måte å få vanlig smak tilbake? Anonymous poster hash: ef967...c66 prøvd flaskevann? smaker litt annerledes enn springvann synes jeg Anonymous poster hash: 8285f...ac8 0 Siter
Trine Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Om du bare fortsetter å drikke vann så tror jeg det går over etterhvert. Jeg hadde mange år hvor jeg syns vann smakte reisesyketabletter (ble ekstremt bilsyk som liten så jeg måtte ta tabletter når vi skulle kjøre). Nå smaker vann vann igjen. Tror det har noe med hva man er mentalt innstilt på at det skal smake. Du må få bort assosiasjonen vann gir til tabletter. Eller noe sånt, tror jeg. Det er ihvertfall mulig å bli kvitt den innbilte tablettsmaken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.