AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 Skrevet 2. april 2015 Hei Jeg har etter å vært relativt frisk i flere år gått inn i en ny depresjon. Det er helt forferdelig. Jeg sliter særlig m ekstensielle tanker. Er hos mine foreldre i påska. Er singel og i 30 åra. Foreldrene mine begynner å bli eldre (65 år) og jeg får helt sinnsykt trist følelse rundt at de blir eldre, at livet slik jeg kjenner det aldri skal bli d samme, barndomshjemmet osv. De er jo også de eneste som genuint bryr seg og vil gjøre alt for meg (selv om vi ikke snakker om så mye utenom overfladiske ting) . Det er vanskelig å beskrive, men det blir veldig ekstensielt (hva er meningen/vitsen)og uutholdelig trist. Får også dårlig samvittighet pga ting som har skjedd for flere år siden.Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Antar at jeg ville få ut litt til folk som kanskje kan forstå hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: 11a38...d23 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Dette er tanker som jeg også kjenner igjen. Håper at du får det bedre igjen snart. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 3. april 2015 Skrevet 3. april 2015 Bare skyver sånt føleri unna jeg, så jeg slipper å forholde meg til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.