Gå til innhold

Depressiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har etter å vært relativt frisk i flere år gått inn i en ny depresjon. Det er helt forferdelig.

Jeg sliter særlig m ekstensielle tanker. Er hos mine foreldre i påska. Er singel og i 30 åra. Foreldrene mine begynner å bli eldre (65 år) og jeg får helt sinnsykt trist følelse rundt at de blir eldre, at livet slik jeg kjenner det aldri skal bli d samme, barndomshjemmet osv. De er jo også de eneste som genuint bryr seg og vil gjøre alt for meg (selv om vi ikke snakker om så mye utenom overfladiske ting) . Det er vanskelig å beskrive, men det blir veldig ekstensielt (hva er meningen/vitsen)og uutholdelig trist. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Antar at jeg ville få ut litt til folk som kanskje kan forstå hva jeg snakker om.

Anonymous poster hash: 11a38...d23

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...