AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg hadde tro på norsk helsevesen, men hører jo hva min mann og andre sier, de får sine helsetjenester av private aktører og reiser til utlandet. Og der blir man møtt med både høflighet og korekthet, men det koster jo mye. Dessverre har vi normale folk som ikke bor på oslo vest og ikke har millioninntekt ikke råd til slikt. Anonymous poster hash: af60f...a7c 0 Siter
laban Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Og til det med at man blir sagt være noe, så spør hvorfor og ønsker en begrunnelse, ofte får man ikke svar, fordi NT folk svarer på det de vil, ikke det de bør. Slike generaliseringer er det helt unødvendig å komme med. Hvis det virker som om noen svarer på noe annet enn det de "bør" (og hvem bestemmer det?), snakker man forbi hverandre eller har andre typer kommunikasjonsvansker (der og da, jeg mener ikke diagnostisk). Og det gjelder neimen ikke bare "NT-folk". 0 Siter
frosken Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 og til det med at man blir sagt være noe, så spør hvorfor og ønsker en begrunnelse, ofte får man ikke svar, fordi NT folk svarer på det de vil, ikke det de bør. Hvem mener du har rett til å avgjøre hva man _bør_ svare på? Slik jeg ser det, så finnes det mange grunner til ikke å gå videre inn i diskusjoner. En av dem handler nettopp om noe av det som også etterlyses i denne tråden, nemlig et forsøk på å unngå å såre andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.