AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det finnes ingen entydig definisjon påhva som er"harry". Det handler om ting som er vulgære / smakløse, og da kommer det an på øynene som ser eller hvem du spør. Det som er harry for noen, er naturlig for andre. For meg handler det ofte litt om hyppighet. Jeg synes ikke det er harry å bruke danskebåten som transport i ferietiden, men det er harry å dra t/r annenhver helg uten å gå i land om vinteren når billettene er nesten gratis, for å bli dritings billigst mulig. Jeg vet at enkelte ikke vil bruke ferga i det hele tatt pga. dette harry-stemplet, derfor tar jeg det eksemplet. Tilsvarende med f.eks. kjøpesentre, lekeland og McDonalds (eller konkurrentene): Jeg synes det er helt greit å bruke slike steder iblant, selv prinsesse Diana insisterte på at sønnene skulle få oppleve McDonalds. Harry blir det først når det er en fast vane, f.eks slik at hele familien tilbringer de fleste lørdager, middagen inkludert, på kjøpesenteret, uansett om de har noe handlebehov eller ikke. Jeg har tatt med ungene på lekeland iblant, men ikke som en fast rutine for å overleve hver helg eller ferie. Håper du skjønner hva jeg mener Takk da ble det mer forståelig Da er jeg ikke harry, selv om jeg av og til gjør harry aktiviterer, i følge min mann Anonymous poster hash: 65da7...6fa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405030-harry-aktiviteter/page/2/#findComment-3623128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Det finnes ingen entydig definisjon påhva som er"harry". Det handler om ting som er vulgære / smakløse, og da kommer det an på øynene som ser eller hvem du spør. Det som er harry for noen, er naturlig for andre. For meg handler det ofte litt om hyppighet. Jeg synes ikke det er harry å bruke danskebåten som transport i ferietiden, men det er harry å dra t/r annenhver helg uten å gå i land om vinteren når billettene er nesten gratis, for å bli dritings billigst mulig. Jeg vet at enkelte ikke vil bruke ferga i det hele tatt pga. dette harry-stemplet, derfor tar jeg det eksemplet. Tilsvarende med f.eks. kjøpesentre, lekeland og McDonalds (eller konkurrentene): Jeg synes det er helt greit å bruke slike steder iblant, selv prinsesse Diana insisterte på at sønnene skulle få oppleve McDonalds. Harry blir det først når det er en fast vane, f.eks slik at hele familien tilbringer de fleste lørdager, middagen inkludert, på kjøpesenteret, uansett om de har noe handlebehov eller ikke. Jeg har tatt med ungene på lekeland iblant, men ikke som en fast rutine for å overleve hver helg eller ferie. Håper du skjønner hva jeg mener Glemte: Da er vi like u-harry begge to da, siden vi gjør harry ting, men ikke gjør dem til en vane Anonymous poster hash: 65da7...6fa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405030-harry-aktiviteter/page/2/#findComment-3623130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.