Hestehandler Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Hei. Jeg var i amsterdam sammen med venner for rundt 2 mnd siden, der kjøpte og prøvde vi for første gang magic truffles, som inneholder psilocybin, det samme stoffet som i fleinsopp. Opplevelsen var fryktelig, fikk totalt panikk og trodde at nå var jeg virkelig blitt fullstendig riv ruskende gal og forsvunnet inn i min egen dimensjon og alt det der, men etter 5-6 timer gikk det heldigvis over, trodde jeg.. Tingen er at i etterkant har jeg slitt fryktelig med angst og depresjon. Er 25 år, og har aldri hatt denne type plager tidligere. Mener helt klart at det har en sammenheng med trøflene, selv om det startet noen dager etterpå. Så, til NHD: Er det mulig at stoffet psilocybin kan permanent endre hjernens kjemiske balanse slik at jeg dermed har blitt slik jeg er nå permanent? Eller er det mer sannsynlig at det er opplevelsen jeg hadde som har gitt meg plagene i ettertid, og at det vil gå over etterhvert. Våkner nå hver dag med fryktelig generell angst som aldri virkelig gir seg. Skal til fastlegen på torsdag, men hva ville du anbefalt i en sånn situasjon? 0 Siter
litt_anerledes Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Hei! Uff da det var ikke godt å høre men en forslag bare dette er ikke løsning du må rense kroppen dvs at det stoffe som er i kroppen din fra trufflene skal ut fra kroppen det beste måte er brikke en middel som gjør at du får løs mage helst som diare samtidig drikk mye vann et pr dager du skal føle deg mye bedre å må besøke til legen for å få hjelpe middel dette vil gå over menn tar litt tid God bedring 0 Siter
Hestehandler Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Hei, og takk for svar. Jeg tror ikke psilocybin blir værende i kroppen lengre enn maks et par uker etter inntak, så jeg tror ikke problemet ligger der. Lurer på om det er opplevelsen min eller selve stoffet som har gjort at jeg er slik jeg er nå. Føler meg litt bedre nå, fastlegen sa at det sannsynligvis ikke dreide som en varig endring. Fikk sobril 10mg mot angsten, og skulle komme tilbake om et par uker dersom det ikke bedrer seg. Har iallefall lært meg at slikt ikke er for meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.