missmas Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Og har ryddet ut boden min så den er klar til å få montert opp garderobeskapet Fått vasket og brettet klær og ellers vasket og ryddet i leilighet Jeg fungerer SÅ godt På zyprexa Og det er vondt å vite at det ikke vil vare Da den trappes ned og bort pga matlysten Snart vil jeg igjen bare ligge i senga , i rotet og ja livet mitt ventende på at noe skal skje på Facebook I mellomtiden er jeg like velfungerende som de uten bp lidelse Jeg vet ikke om jeg tørr prøve Latuda Kanskje er det verdt et forsøk? Zyprexa får meg opp om morgenen Det sliter jeg sånn med til vanlig Jeg får fikset alt... Og jeg vet det vil bli borte ... Er vel ikke noe spm jeg stiller her Måtte bare få det ut 0 Siter
ISW Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Jeg tror jeg da heller ville fortsatt med Zyprexa og heller vært ekstremt flink med kostholdet. Husk at selv om det føles sånn, så ville du vunnet Nobelprisen i fysikk dersom du kunne brutt regelen om at du ikke kan danne fett (energi) av ingenting. Til syvende og sist er det en funksjon av hvor mye du spiser. Alternativt kan du jo bruke Topimax i tillegg. Men funksjonen er det viktigste! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 Skrevet 8. april 2015 Og har ryddet ut boden min så den er klar til å få montert opp garderobeskapet Fått vasket og brettet klær og ellers vasket og ryddet i leilighet Jeg fungerer SÅ godt På zyprexa Og det er vondt å vite at det ikke vil vare Da den trappes ned og bort pga matlysten Snart vil jeg igjen bare ligge i senga , i rotet og ja livet mitt ventende på at noe skal skje på Facebook I mellomtiden er jeg like velfungerende som de uten bp lidelse Jeg vet ikke om jeg tørr prøve Latuda Kanskje er det verdt et forsøk? Zyprexa får meg opp om morgenen Det sliter jeg sånn med til vanlig Jeg får fikset alt... Og jeg vet det vil bli borte ... Er vel ikke noe spm jeg stiller her Måtte bare få det ut zyprexa gir folk diabetes.. Anonymous poster hash: fc708...254 0 Siter
missmas Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 Jeg tror jeg da heller ville fortsatt med Zyprexa og heller vært ekstremt flink med kostholdet. Husk at selv om det føles sånn, så ville du vunnet Nobelprisen i fysikk dersom du kunne brutt regelen om at du ikke kan danne fett (energi) av ingenting. Til syvende og sist er det en funksjon av hvor mye du spiser. Alternativt kan du jo bruke Topimax i tillegg. Men funksjonen er det viktigste! Topimax får jeg ikke, tro meg jeg har spurt Zyprexa gir tvangsspising jeg ikke greier stå imot så den er nå seponert da jeg klikket mentalt pga tvangsspisingen 0 Siter
missmas Skrevet 9. april 2015 Forfatter Skrevet 9. april 2015 zyprexa gir folk diabetes..Anonymous poster hash: fc708...254 og bulimi og tvangsspising 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.