Gå til innhold

Ensom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg så ensom. Sliter med generell angst og tilbakevendende depresjoner. I det siste har depresjonen kommet tilbake (skal til legen for dette i morra) og jeg har så mye håpløshetstanker og dårlig samvittighet for alt og ingenting. Oppi det hele føler jeg meg så ensom. Er 34 år, kvinne og singel og bor alene. Alle vennene mine begynner å etablere seg mens jeg bare surrer. Andre som føler det slik?

Anonymous poster hash: cf5c2...b04

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg så ensom. Sliter med generell angst og tilbakevendende depresjoner. I det siste har depresjonen kommet tilbake (skal til legen for dette i morra) og jeg har så mye håpløshetstanker og dårlig samvittighet for alt og ingenting. Oppi det hele føler jeg meg så ensom. Er 34 år, kvinne og singel og bor alene. Alle vennene mine begynner å etablere seg mens jeg bare surrer. Andre som føler det slik?

Ja, og ikke har jeg venner heller.

Anonymous poster hash: f1dc7...701

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...