Gå til innhold

Tanker og omgivelsene

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Men jeg har innsett at for å få til å forandre meg er jeg avhengig av følelsene mine, jeg må vite hva jeg føler for det er en indikator på hva jeg tenker. Det blir jo vanskelig når man tar medisiner, må vurdere sterkt å seponere helt. Når jeg tar ap så tenker jeg og føler jeg mindre, da kommer jeg bort fra meg selv og kjernen. Da er jeg i dvale, alle skapende mennesker må tenke og føle. Føler meg ikke særlig bra nå, det er vel følelser det og? Hadde jeg hatt andre tanker hadde jeg følt meg bedre, men medisinen hemmer jo følelser. Noe jeg kan gjøre for å føle mer? 

Skrevet

Om du kan føle at du ikke har det bra så kan du også føle glede. Virker som du kanskje skylder litt vel mye på medisinene nå. Jeg forstår at de demper følelsene, men du sier du ikke kan tenke og føle når du går på medisiner, alikevel uttrykker du mye tanker og følelser.

stjernestøv
Skrevet

Om du kan føle at du ikke har det bra så kan du også føle glede. Virker som du kanskje skylder litt vel mye på medisinene nå. Jeg forstår at de demper følelsene, men du sier du ikke kan tenke og føle når du går på medisiner, alikevel uttrykker du mye tanker og følelser.

Ikke alltid lett å vite hva som er hva, men jeg har vært i dvale på medisiner. Nå har jeg redusert litt så jeg føler vel og tenker vel litt mer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...