Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Har hatt en periode med Zyprexa. Men sluttet for noen dager siden, på egenhånd. Først virket alt bra. Men nå er jeg ganske forvirra, og klarer egentlig ikke forklare hvordan jeg føler meg. Jeg er ikke psykotisk. Bare rar. Klarer ingenting. Forstår ikke helt meningen med noe i det hele tatt. Vil det gå over av seg selv? Er det en reaksjon på perioden med psykose/Zyprexa? 0 Siter
missmas Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg har sluttet med zyprexa nå, og sliter med at jeg tar inn ALT av stimuli. Må gå med ørepropper, det hjelper 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Det ville være mulig å gi et fornuftig svar om du oppga diagnose, hvor lenge du har brukt Zyprexa og dose. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg har diagnosene schizoaffektiv og adhd. Bruker medisiner i perioder/år. Har hatt en periode med medisin (kanskje en mnd eller noe sånt) etter et halvt år uten. Perioden jeg har vært igjennom nå har vært kaotisk, med overgang til en annen virkelighet. Men jeg har bygget opp et så bra liv, at jeg så gjerne ville fortest mulig tilbake. Men nå klarer jeg ingenting. Forstår ingenting. Er ingenting. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg har sluttet med zyprexa nå, og sliter med at jeg tar inn ALT av stimuli. Må gå med ørepropper, det hjelper Ja, bruker hodetlf til tider døgnet rundt. Hører på white noise (lyd av elver og vind og sånt). Det hjelper også. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Gikk på først 10 mg, så 15 mg zyprexa, så 10 mg og en dag med 5 mg 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Det ville være mulig å gi et fornuftig svar om du oppga diagnose, hvor lenge du har brukt Zyprexa og dose. Jeg har diagnosene schizoaffektiv og adhd. Bruker medisiner i perioder/år. Har hatt en periode med medisin (kanskje en mnd eller noe sånt) etter et halvt år uten. Perioden jeg har vært igjennom nå har vært kaotisk, med overgang til en annen virkelighet. Men jeg har bygget opp et så bra liv, at jeg så gjerne ville fortest mulig tilbake. Men nå klarer jeg ingenting. Forstår ingenting. Er ingenting. Gikk på 10-15 mg (litt om hverandre), trappet ned til 5 mg en dag før jeg sluttet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg anbefaler at du bruker Zyprexa i stabile doser og over tid. Kanskje 7,5 mg kunne hjulpet deg. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Jeg anbefaler at du bruker Zyprexa i stabile doser og over tid. Kanskje 7,5 mg kunne hjulpet deg. Men zyprexa er ikke grei med tanke på vekta... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.