AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Når vil man evt merke seponeringssymptomer? Bruker fluoxetin. Trapper ned fra 40-20 mg. Anonymous poster hash: abe23...c59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Når vil man evt merke seponeringssymptomer? Bruker fluoxetin. Trapper ned fra 40-20 mg.Anonymous poster hash: abe23...c59 Ikke sikkert du merker noe før du kutter helt ut. Anonymous poster hash: ab8b4...490 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Er så redd jeg skal få bulimi og depresjon tilbake. Men ettersom jeg har skjønt er det lang halveringstid på fluoxetin? Men hva innebærer det?Anonymous poster hash: abe23...c59 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2015 Skrevet 9. april 2015 Seponeringssymptomer og tilbakefall av sykdom er to ulike ting. På fluoxetin opplever en svært sjelden seponeringssymptomer. Halveringstiden er lang, og det gjør at den går meget langsomt ut av kroppen. Tilbakefall av sykdom pga for tidlig slutt med medisin kan komme fra alt mellom et par uker og et halvt år. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Når vil man evt merke seponeringssymptomer? Bruker fluoxetin. Trapper ned fra 40-20 mg.Anonymous poster hash: abe23...c59 Sønnen min var kvalm i ukevis når han sluttet på dem, men det gikk jo over. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 På Efexor hadde jeg nedtrappingssymptomer. Det aller verste var da jeg tok den helt bort, ikke dosereduksjonene. Det normaliserte seg etter noen dager. Og jeg trappet ned alt for fort, men bet tennene sammen for å få det unna, siden jeg hadde uutholdelig munntørrhet og ingen effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.