AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hva ville du ha gjort som fagperson dersom en ex pasient med bipolar lidelse tok kontakt med deg og det viste seg at han hadde lett mani og dårlig sykdomsinnsikt? Hilsen Truls T. Anonymous poster hash: 65f6f...adc Anonymous poster hash: 65f6f...adc 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Jeg hadde tatt han inn i behandling igjen umiddelbart. Det ligger i avtalen jeg har med alle bipolare. Jeg hadde så gitt han et AP for å få han ned på normalt nivå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Denne lett maniske personen fikk bare en beskjed om å øke medisinen noe, AP som han har. Men ingen annen oppfølging av ex behandler. Den bipolare har lite sykdomsinnsikt og vegrer seg sterkt for å øke medisinen da han "trives" i sin maniske tilstand.. Råd? Anonymous poster hash: 65f6f...adc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Ps. Fikk beskjed fra ex behandler på telefon, meget kortfattet... Anonymous poster hash: 65f6f...adc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.