Gå til innhold

Hurtige humør/personlighets-skiftninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere år vært plaget med store skiftninger i humør og tankegang uten at det har lykkes å finne ut av hva der er. Jeg skjønner at ingen kan sette en diagnose eller avkrefte over nett, men kanskje noen kan hjelpe meg å komme inn på rett spor av hva det kan skyldes?

Jeg skifter ofte mellom glad/irritert/sint/fortvilet/lei osv, og alle overbevisninger kan også skifte i løpet av en dag. Som at jeg går fra å være glad i kjæresten min og tro at han vil meg vel, til å ville slå opp og tro at han ikke bryr seg. Ellers kan jeg bestemme meg for skole/utdanning etc for timer/dager/uker etterpå å tenke at det var en forferdelig dårlig idè og skifte helt spor. Også hvordan jeg vil leve hverdagene mine med tanke på kosthold, aktiviteter, hobbyer osv svinger...

Har tenkt på EUPF, men passer ikke inn i den på flere plan som f.eks frykt for å bli forlatt, trusler om selskading/selvmord og tendens til å bli involvert i intense og ustabile relasjoner som ofte fører til følelsesmessig krise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...