AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Etter at jeg spiste middag igår så fikk jeg vanskelig for å puste (det kom ikke noe lyd når jeg pusta elns...). Dette varte gjennom hele kvelden. Men det er bra nå idag.. Hva kan det komme av? Jeg har ingen kjente allerigier, astma elns.. Anonymous poster hash: f60de...466 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Etter at jeg spiste middag igår så fikk jeg vanskelig for å puste (det kom ikke noe lyd når jeg pusta elns...). Dette varte gjennom hele kvelden. Men det er bra nå idag.. Hva kan det komme av? Jeg har ingen kjente allerigier, astma elns.. Anonymous poster hash: f60de...466 Kanskje du spiste litt for mye og tung mat? Anonymous poster hash: 82699...291 0 Siter
FGT Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Det går mye energi til å fordøye tung mat. Så hvis du har lite å gå på til daglig, er ikke så lurt å begynne med noe anstrengene med en gang du har spist.Hvis du ikke har gjort det, så vet jeg ikke hva det kan være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.