Gå til innhold

Takknemlig

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag føler jeg meg takknemlig så tusen takk til nhd og dere andre her inne, er glad dere er her <3

Skrevet

Har alltid syntes det har vært fint å ha deg her. Du er et av de snilleste menneskene jeg vet om (og det har jeg sagt til deg før også) :)

stjernestøv
Skrevet

Glad for at du er her også :)

Tusen takk :)

stjernestøv
Skrevet

Har alltid syntes det har vært fint å ha deg her. Du er et av de snilleste menneskene jeg vet om (og det har jeg sagt til deg før også) :)

Tusen takk, det var veldig snilt :) Vet ikke hva jeg skal si/skrive når folk sier/skriver sånne ting, bortsett fra tusen takk :)

Skrevet

Tusen takk, det var veldig snilt :) Vet ikke hva jeg skal si/skrive når folk sier/skriver sånne ting, bortsett fra tusen takk :)

Jeg forstår det, for jeg har det sånn selv.

Men jeg mener det i hvertfall :)

stjernestøv
Skrevet

Jeg forstår det, for jeg har det sånn selv.

Men jeg mener det i hvertfall :)

Tusen takk :) Du er veldig god og snill selv :)

Skrevet

Tusen takk :) Du er veldig god og snill selv :)

Jeg hører det der - både på nett og i RL.

Husker også lærerne sa det til mamma at jeg var god tvers igjennom..

Det gjør jo godt å høre slikt, synes du ikke?

stjernestøv
Skrevet

Jeg hører det der - både på nett og i RL.

Husker også lærerne sa det til mamma at jeg var god tvers igjennom..

Det gjør jo godt å høre slikt, synes du ikke?

Jo det er godt å høre :)

Spesielt når jeg har følt meg som et forferdelig menneske og tenkt negative tanker, trodd jeg har skapt min egen elendighet. Da gir det et positivt løft å høre at man er god og snill, da er det håp fremdeles. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...