stjernestøv Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 I dag føler jeg meg takknemlig så tusen takk til nhd og dere andre her inne, er glad dere er her <3 0 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Har alltid syntes det har vært fint å ha deg her. Du er et av de snilleste menneskene jeg vet om (og det har jeg sagt til deg før også) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Glad for at du er her også Tusen takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Har alltid syntes det har vært fint å ha deg her. Du er et av de snilleste menneskene jeg vet om (og det har jeg sagt til deg før også) Tusen takk, det var veldig snilt Vet ikke hva jeg skal si/skrive når folk sier/skriver sånne ting, bortsett fra tusen takk 0 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Tusen takk, det var veldig snilt Vet ikke hva jeg skal si/skrive når folk sier/skriver sånne ting, bortsett fra tusen takk Jeg forstår det, for jeg har det sånn selv. Men jeg mener det i hvertfall 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Jeg forstår det, for jeg har det sånn selv. Men jeg mener det i hvertfall Tusen takk Du er veldig god og snill selv 0 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2015 Skrevet 13. april 2015 Tusen takk Du er veldig god og snill selv Tusen takk Jeg hører det der - både på nett og i RL. Husker også lærerne sa det til mamma at jeg var god tvers igjennom.. Det gjør jo godt å høre slikt, synes du ikke? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2015 Forfatter Skrevet 13. april 2015 Tusen takk Jeg hører det der - både på nett og i RL. Husker også lærerne sa det til mamma at jeg var god tvers igjennom.. Det gjør jo godt å høre slikt, synes du ikke? Jo det er godt å høre Spesielt når jeg har følt meg som et forferdelig menneske og tenkt negative tanker, trodd jeg har skapt min egen elendighet. Da gir det et positivt løft å høre at man er god og snill, da er det håp fremdeles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.