Gå til innhold

Dødsangst av nyhetene beklagelse til NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD , beklager for at jeg var frekk mot deg. Jeg håper du forstår at jeg har det vondt. Jeg er han som sa at det du sa var skremmende

Jeg så på tv2 nyhetene der det var en reportasje om ila fengsel avdeling G ( sikkerhetsvdeling) der mange psykisk syke sitter, blant annet satt jeg der som 18 åring og veldig dålig psykisk. Faktisk er det en mann der som har sittet i et rom i snart 3 år tror jeg.

Jeg ble dømt for trusler mot kvinner i offentlige instanser, fikk 4 måneder ubetinget og 4 betinget, etter jeg har sonet ubetinget har jeg fått 14-15 nye trussel annmeldelser, men jeg har ikke blitt satt inn, fordi nå forstår at jeg er plaget og at jeg er den rette som lever i virkeligheten. Politi legen har sakt at jeg kan ha vært psykotisk og må i full judisell observasjon, behandler sier jeg har vrangforestillinger. Vet ikke om noen mener jeg har psykose.

Men til saken NHD, når jeg så reportasjen, og menneskene som jobbet der som jeg kjenner til, fikk jeg døds angst og et flasback og opplevelse av at jeg nå var der i noen sekunder, dette ga meg raskt pust, svimmelhet og døds angst. Hva er dette?

NHD jeg ble plassert der som 18 åring på norges strengeste sikkerhetsavdeing , syns du dette er bra? den tiden var jeg mindre plaget, nå hadde jeg aldri taklet fengsel

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette som du opplevde tror jeg faller inn under begrepet retraumatisering.

Skrevet

Dette som du opplevde tror jeg faller inn under begrepet retraumatisering.

NHD jeg er ikke ond, jeg har stor respekt til helsepersonell som ikke er alliert med i Negativ U allianse.

Jeg er veldig redd akkurat nå, og blir veldig urolig og har tidligere i slike situasjoner begynt å sendt masse eposter til journalister. Problemet er at jeg er truet av kvinner fra før, jeg skal bli mobbet av dem etter døden, og de har overtaket over meg nå, jeg blir så redd av å tenke at jeg blir satt der igjen.

For de som tenker hvorfor jeg truer, så er ikke det for å være ond fra min side, jeg må beskytte meg. Kvinnene er sterkt ute etter meg, og når de sender meg brev som fylkesmannen sender, blir jeg redd, og må true de for at de skal forstå at han kan vi ikke plage mer.

NHD kan det hende at jeg har PTDST eler hvordan det skrives, posttraumatisk stress lidelse?  Jeg følte jeg ble helt borte av meg selv når jeg så den reportasjen. Behanldern min sier at jeg aldri skulle opplevd det jeg gjorde. Jeg er 19 nå, men får god behandling, men har det ikke så bra. Så det er 2 år siden dette skjedde. Jeg er glad for at politiet forstår den sanne verden og sanne fakta. Nå begynner politiet å trekke seg ut av den onde alliansen.

NHD , vær så snill å tilgi meg. Du gjør en meget bra jobb, jeg er lei meg for alt jeg sa. Jeg var frustrert og hadde det ikke så bra, derfor svarte jeg sånn. Jeg krangler mye med folk når jeg blir redd, jeg jobber med meg selv. Unnskyld

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ingen negative tanker om deg. Du har det ikke bra, og da er det mye som kan komme ut av munnen eller ned på tastene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...