Gå til innhold

jeg har tatt mange piller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har tatt 3 stillnoct, 2 imovane og 4 vival (5 m)  Det var før åtte timer siden og jeg sover ikke.  Dagen i morgen går for ingenting og jeg må levere en del på jobbenpå torsdag.

Jeg er ødelagt av alle pillene jeg får fra lege og har fått i åresvis.  jeg trodde at jeg villw sove av denne dosen som jeg har aldri tatt før.  Jeg er ødelagt og kan aldri leve normalt igjën,

Jeg har alltid fulgt på punkt og prikke det som legene har sagt ved meg.

Anonymous poster hash: e6691...1fd
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan slutte med alle disse sovepillene i noen måneder. Så vil du bli "deg selv" igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan slutte med alle disse sovepillene i noen måneder. Så vil du bli "deg selv" igjen.

Hva skal jeg gjøre i mellomtiden.  La være og sove og møte på jobb i månedsvis uten søvn.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå skriver du i første innlegg at du heller ikke sover på klart skadelige doser som er så store at det helt sikkert går ut over jobben din.

Om jeg måtte velge mellom ikke å sove på megadoser medisin, eller ikke sove uten medisin, ville jeg valgt det siste. Ikke minst fordi søvnløsheten da ville vært forbigående.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får angst når jeg legger meg og da kommer selvmordstankene.  Jeg har bedt om hjelp alle mulige steder for jeg vil innerst inne leve og synes livet er herlig inn i mellom.

Jeg tror ikke jeg kommer til å leve flere måneder uten noe tiltak.  Jeg bestemte meg for i går kveld å ta dobbeldose av det legen hadde anbefalt.  Ved et uhell kom jeg til å firdoble den, men likevel sov jeg ikke.  Det å gå i månedsvis uten å sove gir meg en kvelningsfornemmelse.

Neste uke skal jeg besøke venner i New York og vet ikke hvordan det kommer til å gå.  Jeg har gledet meg veldig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske spesielt at NHD ikke nevner noe om å gå til lege eller behandler, men kommer med så direkte svar som virker ikke realistisk, men fornuftig.  Jeg burde ha ringt lege allerede i natt da jeg hadde tatt slik overdose.

Skrevet

Jeg trudde ikke jeg skulle få sove uten sovemedisin, jeg sov ikke på dem etterhvert heller, tok dobbel og trippel dose også uten særlig resultat.

Det som funker er faktisk å ikke ta medisinene ei stund. Da får du etterhvert "normal" søvn.

Jeg sover ikke mer enn 3 timer om natten, men det er bedre søvn enn det var med sovemedisinen også.

Er ikke verdens undergang om du tar en sånn dose en gang. Du har sett at det ikke funker, da må du prøve noe anna - uten...

det går noen uker hvor søvnen ikke blir noe god kanskje, men den vil bedres etterhvert..om ikke radikal endring så i alle fall til din egen søvn...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trudde ikke jeg skulle få sove uten sovemedisin, jeg sov ikke på dem etterhvert heller, tok dobbel og trippel dose også uten særlig resultat.

Det som funker er faktisk å ikke ta medisinene ei stund. Da får du etterhvert "normal" søvn.

Jeg sover ikke mer enn 3 timer om natten, men det er bedre søvn enn det var med sovemedisinen også.

Er ikke verdens undergang om du tar en sånn dose en gang. Du har sett at det ikke funker, da må du prøve noe anna - uten...

det går noen uker hvor søvnen ikke blir noe god kanskje, men den vil bedres etterhvert..om ikke radikal endring så i alle fall til din egen søvn...

Problemet er selvmordstankene om natta som jeg opplever også at NHD bagatelliserer og jeg vet ikke på hvilket faglig grunnlag.  Når jeg ikke sover begynner jeg å tenke på døden og å ta livet mitt.  Det gjør meg redd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...