AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Hei Jeg har begynt å ta seroquel, 25 mg. Planen var at jeg skulle opp til 300 mg, men pga økte leververdier er det tvilsomt om jeg kommer så langt. Jeg syns 25 mg hjelper litt på angsten/grublingen. Har tatt den i ei uke. Samtidig føler jeg meg "fyllesyk" og forvirret på dagtid. Er det logisk at 25 mg seroquel kan virke? Kan bivirkningene bli borte? Har d noen hensikt å ta så liten dose eller er d i grunn bare bortkastet mtp bivirkninger.?Anonymous poster hash: d5a04...17b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 For både søvn og angstdemping kan det være en utmerket dose, men den antidepressive effekten er lite sannsynlig at du oppnår på 25 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Takk for svar! Jeg sliter ikke med insomnia men skal ta det pga angst (og tilbakevendende depresjoner, selv om jeg skjønner at dette ikke er relevant på denne dosen) Gitt at jeg kommer opp i 50 mg, vil du anbefale depot tabletter eller en dose vanlig seroquel på kvelden? Kan depot være "mildere" for lever? Vil bivirkningen m å føle seg dopa og ha veldig vanskelig for å komme seg opp om morgenen forsvinne m lengre tids bruk?Anonymous poster hash: d5a04...17b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.