Gå til innhold

Tilfeldige lover / dyssosial pf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerer på at i debatten om dette tema bruker den ene siden argumenter som "ikke kommet lenger" ,"fra forrige århundre" osv som om dette var faktabasert kunnskap på linje med om jorden er rund eller flat.

Å argumentere med at det forekommer hos dyr er lite relevant. Om jeg ville falle ned på det nivået, kunne jeg sagt at kreft også forekommer hos dyr. Det må dog ikke oppfattes som at jeg sammenligner homofili og kreft :-)

Men ja, jeg oppfatter homofili som et avvik fra det normale. Og jeg mener at homofile er like verdifulle mennesker som heterofile, og jeg behandler dem med samme respekt. Det gjør jeg også med de som er rødgrønn fargesvake.

hei!

det kan du godt skrive, men dyr og mennesker får kreft, dyr og mennesker er inni mellom monogame, dyr og mwnnesker er ofte homofile, eller som sjimpansene som ikke har noen tanker om Gud over seg...:-) og religiøse begrunnelser for sin seksuelle aktovitet, er bifile.

det er absolutt aktuelt å se på dyrs utbredte homofile praksis, det er særlig dyr som lever i flokk at homofili er utbredt og vanlig.

for dyr skyldes ofte deres homofile praksis, kun seksuell nytelse.

noen homofile par, særlig blant fuglene feks ender, holder sammen livet ut.

at jeg syns aktuelt er forde vi mennesker er en art i dyreriket:-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

20

• Nils Håvard Dahl, psykiater

9

• ISW

5

• Nicklusheletida

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...