Blomsterfluen Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg får press-vont i for-hodet når jeg strekker meg, bæsjer eller bøyer meg. Og i tillegg såg jeg syner av en sommerfugl som var brun og som fløy mot høyre i et sekund i dag. Sommerfuglen dukket opp 2 ganger i dag. Er dette normalt ved hjerneslag forvarsel? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. april 2015 Forfatter Skrevet 14. april 2015 Nå kommer det susing i venstre øret i ny og ne. 0 Siter
frosken Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Er du forkjølet? I så fall kan det hende at du har litt tette bihuler. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. april 2015 Forfatter Skrevet 14. april 2015 Er du forkjølet? I så fall kan det hende at du har litt tette bihuler. Jeg er ikke forkjølet, og har heller ikke vært forkjølet på 4 år. Jeg har heller ikke tett nese. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg er ikke forkjølet, og har heller ikke vært forkjølet på 4 år. Jeg har heller ikke tett nese. Du får gå til legen. Anonymous poster hash: 70432...c3d 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. april 2015 Forfatter Skrevet 14. april 2015 Du får gå til legen. Anonymous poster hash: 70432...c3d Ok. Hviss press hodepinen ikke går over iløpet av kvelden, skal jeg ringe legen i natt. 0 Siter
frosken Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Ok. Hviss press hodepinen ikke går over iløpet av kvelden, skal jeg ringe legen i natt. For meg høres det ut som om du nesten leter litt etter kroppslige symptomer. Hvis du er bekymret, så kan du snakke litt med personalet i boligen din. Jeg tror ikke du trenger noe legetilsyn nå. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 14. april 2015 Forfatter Skrevet 14. april 2015 For meg høres det ut som om du nesten leter litt etter kroppslige symptomer. Hvis du er bekymret, så kan du snakke litt med personalet i boligen din. Jeg tror ikke du trenger noe legetilsyn nå. For et møkkaforum. Alle mener jeg bare leter etter lidelser. Det er ikke det jeg gjør. Da får jeg bare eventuelt dø av slag uten å gå til lege. Greit det. 0 Siter
Trine Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Nei, det er ikke påbegynnende hjerneslag. Høres ut som bihulebetennelse. Man trenger ikke være forkjøla eller tett i nesa for å ha tette bihuler. Du kan ev dra til legen og be om å få Rinexin. Det er piller de gir til bl.a dykkere for de åpner slimhinnene på steder hvor nesesprayen ikke kommer til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Trykkhodepine og flyvende sommerfugler er IKKE symptomer på hjerneslag. Anonymous poster hash: 28d30...a3e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Nei, det er definitivt ikke hjerneslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.