Gå til innhold

NHD er det påbegynnende hjerneslag?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg får press-vont i for-hodet når jeg strekker meg, bæsjer eller bøyer meg. Og i tillegg såg jeg syner av en sommerfugl som var brun og som fløy mot høyre i et sekund i dag. Sommerfuglen dukket opp 2 ganger i dag. Er dette normalt ved hjerneslag forvarsel?

Blomsterfluen
Skrevet

Nå kommer det susing i venstre øret i ny og ne.

Skrevet

Er du forkjølet? I så fall kan det hende at du har litt tette bihuler.

Blomsterfluen
Skrevet

Er du forkjølet? I så fall kan det hende at du har litt tette bihuler.

Jeg er ikke forkjølet, og har heller ikke vært forkjølet på 4 år. Jeg har heller ikke tett nese.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke forkjølet, og har heller ikke vært forkjølet på 4 år. Jeg har heller ikke tett nese.

Du får gå til legen.

Anonymous poster hash: 70432...c3d

Blomsterfluen
Skrevet

Du får gå til legen. Anonymous poster hash: 70432...c3d

Ok. Hviss press hodepinen ikke går over iløpet av kvelden, skal jeg ringe legen i natt.

Skrevet

Ok. Hviss press hodepinen ikke går over iløpet av kvelden, skal jeg ringe legen i natt.

For meg høres det ut som om du nesten leter litt etter kroppslige symptomer. Hvis du er bekymret, så kan du snakke litt med personalet i boligen din. Jeg tror ikke du trenger noe legetilsyn nå.

Blomsterfluen
Skrevet

For meg høres det ut som om du nesten leter litt etter kroppslige symptomer. Hvis du er bekymret, så kan du snakke litt med personalet i boligen din. Jeg tror ikke du trenger noe legetilsyn nå.

For et møkkaforum. Alle mener jeg bare leter etter lidelser. Det er ikke det jeg gjør. Da får jeg bare eventuelt dø av slag uten å gå til lege. Greit det.

Skrevet

Nei, det er ikke påbegynnende hjerneslag. Høres ut som bihulebetennelse. Man trenger ikke være forkjøla eller tett i nesa for å ha tette bihuler. Du kan ev dra til legen og be om å få Rinexin. Det er piller de gir til bl.a dykkere for de åpner slimhinnene på steder hvor nesesprayen ikke kommer til.

AnonymBruker
Skrevet

Trykkhodepine og flyvende sommerfugler er IKKE symptomer på hjerneslag.

Anonymous poster hash: 28d30...a3e
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er definitivt ikke hjerneslag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...