AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg sitter og ser på De gales hus. Har sett den tidligere også. Hva synes dere andre om filmen? Er den troverdig ut i fra hvordan nåtidens psykiatri fungerer eller er den kun typisk for 80-tallets psykiatri? Anonymous poster hash: f4113...0d4 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg synes filmen var helt grei, men likte boken bedre. Etter hva jeg husker synes jeg ikke den var så veldig troverdig i forhold til mine egne opplevelser ihvertfall. Men jeg har ikke sett filmen siden den gikk på kino og leste vel boken noen år før det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg synes filmen var helt grei, men likte boken bedre. Etter hva jeg husker synes jeg ikke den var så veldig troverdig i forhold til mine egne opplevelser ihvertfall. Men jeg har ikke sett filmen siden den gikk på kino og leste vel boken noen år før det. Boken er bedre ja. Hva var det som ikke var troverdig!Anonymous poster hash: e08ed...2d3 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Boken er bedre ja. Hva var det som ikke var troverdig!Anonymous poster hash: e08ed...2d3 Hmm, nå er det som sagt lenge siden, så med forbehold om at jeg husker feil... Men jeg mener at jeg syntes at folk var "gal" på en litt overdreven måte. Det stemte ihvertfall ikke overens med de jeg traff når jeg selv var innlagt. Hva synes du selv da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Ser ut som om en del av filmen er tatt opp på Dikemark, og jeg synes filmen viste godt den typen pasientmiljø det var på en bestemt avdeling der på 80-tallet. Anonymous poster hash: f4113...0d4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.