litt_anerledes Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Hei! Startet med welbutrin 3uker siden. Hadde litt bivirkninger har gått ganske greit hittil nå men nå sliter med utmattelse føler meg energi løs føler ganske tungt i øynene men psykisk er litt bedre. Har privat psykiater som koster veldig mye derfor søker hjelp her alle blod prøver er normale unntatt litt jern mangel Noen proffe eller som går på welbutrin som gi forslag Takk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 Skrevet 14. april 2015 Jeg vet ikke så mye om medisinen du går på men husker jeg ble veldig utmattet da jeg hadde jernmangelAnonymous poster hash: 4753d...fd7 0 Siter
litt_anerledes Skrevet 17. april 2015 Forfatter Skrevet 17. april 2015 Takk for svaret jeg har også jern mangel og det har vært ganske lenge dvs i mange år men legen sier at du må bruke tabletter osv som får kjøpt på apotek. men jeg tåler ikke de blir kvalm vondt i mage og mange andre fordøyelse relatert problemer har du forslag som kost eller ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.