AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Ønsker så gjerne den selvtilliten, energien, livsgleden!! Har vært depressiv en stund, og nå er jeg vel mer eller mindre "normal" (om enn litt depressiv innimellom), men jeg ønsker så gjerne tilbake til de ukene jeg var bekymringsløs og fri. Noen som vet hvordan man kan trigge fram en hypoman episode? Anonymous poster hash: ee3f6...a51 0 Siter
Kalevaala Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Kan man sammenligne ønsket om hypomani med en narkoman som ønsker seg den deilige rusen igjen? 0 Siter
Cilien Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Etter hypomanien kommer depresjonen. Vil du virkelig det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 Skrevet 15. april 2015 Etter hypomanien kommer depresjonen. Vil du virkelig det? Jeg har BP2 og har ca en hypomani i året. Har aldri fått depresjonen rett etterpå. Kan komme både seks og syv måneder etterpå.Anonymous poster hash: 71699...fd1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.