AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Har i ca 3 dager nå hatt sånn vanskelig for å puste ordentlig inn, det går greit å puste vanlig, men jeg føler ikke at jeg får nok luft ved å puste vanlig så jeg må "trekke ordentlig", det hjelper litt men ikke så mye og jeg må puste sånn "ordenlig" 10-15 ganger daglig.. Jeg skjønner ikke hva det kan være.. noen som har noen ideer? (begynner å bli bekymret..) (det lager ingen lyd når jeg trekker pusten eller noe. Og det er bare vanskelig å trekke INN ikke ut.. Anonymous poster hash: 2ed17...c79 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Det er vel symptom på angst eller stress .Jeg har det selv i perioder og selv om det ikke alltid er tydelig hva som utløser det så kan jeg ofte finne noe som har vært ekstra stressende i den siste tiden.Kanskje det er noe sånn for deg og?Anonymous poster hash: 71bdf...fad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 Skrevet 16. april 2015 Har i ca 3 dager nå hatt sånn vanskelig for å puste ordentlig inn, det går greit å puste vanlig, men jeg føler ikke at jeg får nok luft ved å puste vanlig så jeg må "trekke ordentlig", det hjelper litt men ikke så mye og jeg må puste sånn "ordenlig" 10-15 ganger daglig.. Jeg skjønner ikke hva det kan være.. noen som har noen ideer? (begynner å bli bekymret..) (det lager ingen lyd når jeg trekker pusten eller noe. Og det er bare vanskelig å trekke INN ikke ut.. Anonymous poster hash: 2ed17...c79 Jeg ville tatt en tur til legen. Anonymous poster hash: 42560...f52 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.