Gå til innhold

Ekteskap med NT mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke. 50,,- x 12 = 600,-, det holder ikke til en vanlig se-over-med-et-par-røntgenbilder-undersøkelse en gang.

 

Ok, legg av 62,5 kr da. Da har du nok :) Har du dyrere tannlege enn det burde du vurdere å bytte, ihvertfall om du har dårlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    25

  • Trine

    11

  • laban

    6

  • frosken

    5

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Dropper du en 1.5L colaflaske om dagen (20kr) så sparer du 7300 i året! Da får en endelig råd til å dra til tannlegen. Sånn er det med den saken



Anonymous poster hash: be5d7...016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dropper du en 1.5L colaflaske om dagen (20kr) så sparer du 7300 i året! Da får en endelig råd til å dra til tannlegen. Sånn er det med den saken

Anonymous poster hash: be5d7...016

 

 

Kanskje du ikke trenger dra til tannlegen engang da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, legg av 62,5 kr da. Da har du nok :) Har du dyrere tannlege enn det burde du vurdere å bytte, ihvertfall om du har dårlig råd.

*hehe* Jeg klarer heldigvis fint å betale tannlegeregningene mine. :) Men synes uansett at nesten en tusing for en undersøkelse som tar 15-20 min er drygt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Jeg klarer heldigvis fint å betale tannlegeregningene mine. :) Men synes uansett at nesten en tusing for en undersøkelse som tar 15-20 min er drygt dyrt.

Med tanke på at de har 5-6 års utdannelse og utstyr i millionklassen synes ikke jeg det er dyrt.

Frisører derimot...! Men det er en annen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Jeg klarer heldigvis fint å betale tannlegeregningene mine. :) Men synes uansett at nesten en tusing for en undersøkelse som tar 15-20 min er drygt dyrt.

 

Jeg må vel si meg enig i det. Men egentlig så er jo ikke leger noe billigere, det er bare at staten betaler en del av regninga. Jeg er dårlig på å komme meg til tannlegen. Men etter at et par visdommstenner begynte å gjøre livet mitt litt surt så fikk jeg ordnet meg en hyggelig tannlege og sørget for at de kaller meg inn en gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

Dropper du en 1.5L colaflaske om dagen (20kr) så sparer du 7300 i året! Da får en endelig råd til å dra til tannlegen. Sånn er det med den saken

Anonymous poster hash: be5d7...016

 

 

Prøver du å være morsom? Ingen normale drikker en og en halv liter cola om dagen. 

Anonymous poster hash: 21670...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig å bli misunnelig på. Holder det ikke å ha et passe hus, en passe hage, en bil som går, et telt og stønad fra NAV? Blir man mer lykkelig av masse materielle ting? Det eneste jeg kan forstå at man kan bli litt misunnelig på er den økonomiske tryggheten. Men ts kan jo ikke klandres for at mannen jobber seg ihjel og derfor tjener masse penger.

:) fint skrevet

 

Om jeg ikke var gift med han, tja om jeg hadde vært like lykkelig, det vet jeg jo ikke, men rent teknisk ser man på økonomi, så ville jeg sikkert da bodd i en leilighet, litt som Bela Dotte, og vært glad og hatt andre behov jeg måtte sørge for. Det er ikke en gang sikkert jeg hadde bodd i en leilighet, det kan hende jeg hadde bodd i skogen faktisk, der trives jeg aller best.

Noe av det mest sannsynlige er vel at jeg ville vært den feminine utgaven av Lars Monsen.

 

Eller jeg ville reist og bodd blant en gruppe mennesker som har lært meg mye, de snakker ikke så mye, men jobber hardt, et naturfolk i Amazonas, et fornuftig folk, uten mage ord, men de ler mye. De gjør fornuftige ting, i pakt og med respekt for naturen.

De er jordens utgave av naturfolket i Avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Faktisk ikke. 50,,- x 12 = 600,-, det holder ikke til en vanlig se-over-med-et-par-røntgenbilder-undersøkelse en gang.

Hva hjelper det å ha råd til undersøkelse til 700-800 kr man ender opp med en totalregning på 20000-30000 kr + skulle hatt implanter i 100 000 kr klassen? Nei, offentlige støtteordninger fordeles ikke rettferdiig. Noen får alt, noen får ingenting.

Anonymous poster hash: 21670...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har all min sympati. Her jeg bor er det ikke tillatt å ha hund. Så la frem for styret i borettslaget at jeg ville skaffe meg en fredelig, fullvoksen hanntiger. Det falt visst ikke i smak.



Anonymous poster hash: 31dfe...765
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har all min sympati. Her jeg bor er det ikke tillatt å ha hund. Så la frem for styret i borettslaget at jeg ville skaffe meg en fredelig, fullvoksen hanntiger. Det falt visst ikke i smak.

Anonymous poster hash: 31dfe...765

 

 

Hahaha... hva med isbjørn da? Men de kan ikke nekte deg å ha en hund. http://www.aftenposten.no/bolig_old/Seier-for-dyr-i-borettslag-6342920.htmlhttp://www.advokat-hoie.no/publikasjoner/files/dyrehold-borettslag-sameie-utleie.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...