stjernestøv Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 I går var jeg skikkelig fjern og i dag har jeg vært halvfjern, er vel fordi jeg tullet med medisinene og det går vel over? Har sittet mye ute i sola i dag Flere som har sol? 0 Siter
litt_anerledes Skrevet 17. april 2015 Skrevet 17. april 2015 Medisiner er ikke leke apparat vær forsiktig skinner sola fortsatt her og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. april 2015 Forfatter Skrevet 17. april 2015 Medisiner er ikke leke apparat vær forsiktig skinner sola fortsatt her og Ja angrer på at jeg sluttet når jeg ser resultatet, må vel komme seg snart vel. Da har du sol lenge, heldig Her er det så høye fjeller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. april 2015 Forfatter Skrevet 17. april 2015 Er frustrert over meg selv, vil jo gjerne gjøre mer. Det er ekkelt å gå tur når man er fjern, men i morgen skal jeg gå en tur. Alle har jo godt av å bevege seg, og når været er fint er jo det en ypperlig anledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.