AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Hei. Jeg har vært en alkoholiker i 3 år,har hatt noen få opphold på noen mnd.Men så på igjen... De siste par mnd har jeg blitt værre fysisk sett:Oppsvulmet i kropppen og hovne fingre som prikker. Jeg har mistet noe av følelsen i den venstre foten. Har blå/lilla prikker på beina etter å ha barbert meg,der hudsekkene ligger, samt små arr jeg har, har fått samme farge. Jeg har vondt der levra ligger, er sliten og trøtt,hodepine. Har diare på morgenen. I natt våkna jeg av kraftige smerter i brystregionen som strålte opp mot halsen og kjevene. Det varte rundt 10 minutter. Følte meg uvel, redd... men så gikk d over. Har begynt å gått til psykiater, men hun har ferie nå. Begynte med Selincro men kjente meg bare veldig uvel av d. Skal jeg vente 2 uker til neste time med psykiater eller bør jeg oppsøke lege nå?Anonymous poster hash: ab69e...565 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. april 2015 Skrevet 18. april 2015 Jeg synes at du i det minste skal ha en time hos fastlegen like over helgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.