Gå til innhold

Drøm

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg var innlagt, vi gikk tur. Folk i alle fasonger. Sist jeg drømte at jeg var innlagt tok det ikke lang tid før jeg var innlagt, men denne gangen vil jeg ikke. Så jeg er vel sanndrømt da? Eller er det noen annen forklaring på det?

Skrevet

Hvorfor legges du inn? Hva feiler det deg? Du trenger ikke å være sanndrømt, det er bare å holde hodet over vann så godt du kan og motbevise det denne gangen.....kanskje? :)

Skrevet

Jeg opplever ofte at jeg drømmer om det jeg tenker mye på og er redd for. Du er helt sikkert ikke sanndrømt, du har nok det med innleggelse mye i bakhodet, og da drømmer man om det:)

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor legges du inn? Hva feiler det deg? Du trenger ikke å være sanndrømt, det er bare å holde hodet over vann så godt du kan og motbevise det denne gangen.....kanskje? :)

Nei jeg vet ikke hva som feiler meg, men skal jo høre om jeg kan skifte medisin når jeg skal snakke med psykiater. Er litt redd han vil foreslå innleggelse da siden jeg drømte dette, men får se. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg opplever ofte at jeg drømmer om det jeg tenker mye på og er redd for. Du er helt sikkert ikke sanndrømt, du har nok det med innleggelse mye i bakhodet, og da drømmer man om det:)

Har ikke tenkt så mye på det, det gjorde jeg ikke sist heller. Det bare kommer i drømmer, og da er jeg redd jeg får tilbud om det. Men nå har jeg jo alt fått tilbud om det da,bare ser ikke vitsen med det. Får se nå da hva som skjer, tror litt på at jeg er sanndrømt jeg da. Skal følge med drømmene heretter, men det kan jo ha en naturlig forklaring ja. Naturlig og naturlig, hm. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg kan jo motbevise det ja :)

Kanskje jeg er innlagt i en parallell virkelighet, det skjer ikke i denne virkeligheten iallefall  ;)

Skrevet

Virker som du er redd for å bli lagt inn. Det sitter i underbavisstheten din selv om du ikke føler du tenker mye på innleggelse. Det som skjer i underbevisstheten tror jeg har en evne til å rote seg litt inn i drømmer.

AnonymBruker
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg var innlagt, vi gikk tur. Folk i alle fasonger. Sist jeg drømte at jeg var innlagt tok det ikke lang tid før jeg var innlagt, men denne gangen vil jeg ikke. Så jeg er vel sanndrømt da? Eller er det noen annen forklaring på det?

Det du tenker på om dagen drømmer du om om natten. Ikke vanskeligere enn det;)

Anonymous poster hash: 400da...f17

stjernestøv
Skrevet

Virker som du er redd for å bli lagt inn. Det sitter i underbavisstheten din selv om du ikke føler du tenker mye på innleggelse. Det som skjer i underbevisstheten tror jeg har en evne til å rote seg litt inn i drømmer.

Ja jeg er jo redd for det, mulig det er i underbevisstheten og kommer opp i drømmer. Drømte jo at elva ble kjempesvær igjen, det er jeg jo også redd for. Får ikke håpe jeg er sanndrømt der ihvertfall.

stjernestøv
Skrevet

Det du tenker på om dagen drømmer du om om natten. Ikke vanskeligere enn det;)

Anonymous poster hash: 400da...f17

Men jeg har ikke tenkt på det, tenkte på det da jeg fikk tilbud om innleggelse. Så for meg meg selv som innlagt og hvordan det ville bli, jeg liker ikke at man ikke kan låse døren til rommet. Og jeg er skeptisk til de andre pasientene, så jeg slo det fra meg. Men begynte jo å tenke på det igjen etter drømmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...