Underbar Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Dere som er psykisk syke, hvordan tar de pårørende det? Tenker spesielt på dere som har ektefelle/samboer. Jeg er veldig dårlig for tiden, og det påvirker samboeren min veldig. Noe som fører til at jeg får enda større skyldfølelse = dermed enda mer deprimert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Dere som er psykisk syke, hvordan tar de pårørende det? Tenker spesielt på dere som har ektefelle/samboer. Jeg er veldig dårlig for tiden, og det påvirker samboeren min veldig. Noe som fører til at jeg får enda større skyldfølelse = dermed enda mer deprimert. Men bor alene og holder seg for seg selv. Anonymous poster hash: 20c48...eb5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Dere som er psykisk syke, hvordan tar de pårørende det? Tenker spesielt på dere som har ektefelle/samboer. Jeg er veldig dårlig for tiden, og det påvirker samboeren min veldig. Noe som fører til at jeg får enda større skyldfølelse = dermed enda mer deprimert. Samboeren min blir ikke påvirket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.