Gå til innhold

Hva fyller du dagene med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

55

• Madelenemie

13

• stjernestøv

5

• Nicklusheletida

4

Du som ikke jobber, hva gjør du på dagtid?

Jeg sover stortset, men det er litt kjedlig i legdenen.

Anonymous poster hash: a13a4...40f

Driver med frivillig arbeid (kurs), leser bøker, datarelaterte ting.

Går mye energi på å holde orden rundt meg og mine, huslige sysler er et slit. Prøver å la være å rydde, men ha det ryddig. Prøver også å la være skippertak på vasking, men holder det rent.

Nicklusheletida

I går hadde jeg fri.

Ryddet unna noe vintertøy, , leverte bunaden til rens, gikk deretter en lang tur, dro hjem og lade middag. Slappet deretter av litt, dro på treningsstudioet og trente, dusjet og så var den dagen over :-)

Litt lettere husarbeid innimellom dette.

Skulle egentlig i et møte som ble utsatt.

stjernestøv

I går hadde jeg fri.

Ryddet unna noe vintertøy, , leverte bunaden til rens, gikk deretter en lang tur, dro hjem og lade middag. Slappet deretter av litt, dro på treningsstudioet og trente, dusjet og så var den dagen over :-)

Litt lettere husarbeid innimellom dette.

Skulle egentlig i et møte som ble utsatt.

Så opptatt du er da, selv på en fridag.

Annonse

Nicklusheletida

" Så opptatt du er da, selv på en fridag "

Nei, jeg synes jeg hadde en rolig og fin dag uten noe stress i går  :)

Ikke har jeg småunger lenger. Ikke bor jeg i stort hus lenger og ikke har jeg hage lenger :-)

For noen år siden, da var jeg opptatt da, men ikke nå lenger :)

stjernestøv

" Så opptatt du er da, selv på en fridag "

Nei, jeg synes jeg hadde en rolig og fin dag uten noe stress i går  :)

Ikke har jeg småunger lenger. Ikke bor jeg i stort hus lenger og ikke har jeg hage lenger :-)

For noen år siden, da var jeg opptatt da, men ikke nå lenger :)

Du gjorde mer enn hva jeg gjør på en uke :)

Annonse

Når jeg har en fridag må jeg gjerne jobbe likevel fordi noen andre ikke kan, vil eller orker. I morgen må jeg det. Jeg liker å jobbe, det er ikke det, men noen ganger misunner jeg dere som kan sove lenge og bruke dagen til det dere vil. Innimellom føles det som litt for mye tid går med til å gjøre ting for andre og og litt for lite til å gjøre ting for meg selv, men jeg skjønner at det kan være vel så ille med for mye fritid og ingenting å fylle den med. 

AnonymBruker

Når jeg har en fridag må jeg gjerne jobbe likevel fordi noen andre ikke kan, vil eller orker. I morgen må jeg det. Jeg liker å jobbe, det er ikke det, men noen ganger misunner jeg dere som kan sove lenge og bruke dagen til det dere vil. Innimellom føles det som litt for mye tid går med til å gjøre ting for andre og og litt for lite til å gjøre ting for meg selv, men jeg skjønner at det kan være vel så ille med for mye fritid og ingenting å fylle den med.

Ja, det er så liddli' gøy å være syk og bare gå hjemme og kose seg glugg i hjel hver dag. Godt betalt er det også.

Anonymous poster hash: aa8f8...0ed

AnonymBruker

Ja, det er så liddli' gøy å være syk og bare gå hjemme og kose seg glugg i hjel hver dag. Godt betalt er det også.

Anonymous poster hash: aa8f8...0ed

Også blir man sett sånn opp til, siden adelige ikke jobber, vel. Noe sånt.

Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...