Gå til innhold

Hva fyller du dagene med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det går også rykter på interwebben om at det finnes trådløse hodetelefoner. Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte disse ryktene.

Anonymous poster hash: fc0e0...0d7

Punktum på slutten?

Hm.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Enjoy the rest of the weekend. :P

Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

55

• Madelenemie

13

• stjernestøv

5

• Nicklusheletida

4

Madelenemie

Det er mange voksne på matbutikkene her jeg bor, og skoler finnes det jo ikke så jeg antar de ikke studerer. Det er best å forholde seg til det man vet, ja, men hva om jeg har en annen erfaring med hva folk mener enn du har? Bare fordi jeg har en annen erfaring enn deg, så betyr ikke det automatisk at jeg ikke er "realitetsorientert". Jeg tror ikke de fleste er enige i at det du nevner der er viktigst. Det som teller mest, for folk, er arbeidsmoral/evne. Og jeg skjønner jo det godt, for hadde ingen jobbet så hadde folk sultet ihjel. Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Ok,

For meg er det helt avgjørende for å fungere både i arbeidsliv, familieliv, som ektefelle og forsørger.

Det krever modenhet og indre trygghet å gi slipp på barna, de skal få gå sine helt egne veier, ta sine egne valg, uavhengig av hva foreldre måtte mene.

Kanskje kan man en sjelden gang gjøre det bra uten de egenskaper jeg skisserte, men det tror jeg tilhører et mindretall, og ikke det som i utgangspunktet tilhører det friske, sunne som gjør det grunnleggende for et samfunn.

AnonymBruker

For meg er det helt avgjørende for å fungere både i arbeidsliv, familieliv, som ektefelle og forsørger.

Det krever modenhet og indre trygghet å gi slipp på barna, de skal få gå sine helt egne veier, ta sine egne valg, uavhengig av hva foreldre måtte mene.

Det er bra. Men dette har ingen sammenheng med det du svarer på. Jeg klarer i alle fall ikke se det.

Kanskje kan man en sjelden gang gjøre det bra uten de egenskaper jeg skisserte, men det tror jeg tilhører et mindretall, og ikke det som i utgangspunktet tilhører det friske, sunne som gjør det grunnleggende for et samfunn.

Nå er det neppe slik at arbeidsmoral/evne utelukker de kriteriene du skisserte; det er du helt sikkert enig i selv også.

Madelenemie

Det er bra. Men dette har ingen sammenheng med det du svarer på. Jeg klarer i alle fall ikke se det.  Nå er det neppe slik at arbeidsmoral/evne utelukker de kriteriene du skisserte; det er du helt sikkert enig i selv også. Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Hm, det syns jeg det hadde...

Men du er ikke den første til å mene det, så derfor tror jeg du har et poeng.

Det har sammenheng, men det er noe jeg glemmer forklare.

Til det siste du skrev er jeg enig:-)

Kanskje jeg klarer oppklare det bedre senere, eller imorgen .

Jeg vet jeg svarte på noe, men nå holder jeg på med noe viktig, og derfor klarer jeg ikke komme på hva det var:-(

AnonymBruker

Hm, det syns jeg det hadde...

Men du er ikke den første til å mene det, så derfor tror jeg du har et poeng.

Det har sammenheng, men det er noe jeg glemmer forklare.

Til det siste du skrev er jeg enig:-)

Kanskje jeg klarer oppklare det bedre senere, eller imorgen .

Jeg vet jeg svarte på noe, men nå holder jeg på med noe viktig, og derfor klarer jeg ikke komme på hva det var:-(

Husker egentlig ikke nøyaktig hva vi diskuterte jeg. Det var med 99,9% sikkerhet ikke noe viktig. Det er ingen som vet noe særlig uansett. Det meste er bare antagelser.

Madelenemie

Husker egentlig ikke nøyaktig hva vi diskuterte jeg. Det var med 99,9% sikkerhet ikke noe viktig. Det er ingen som vet noe særlig uansett. Det meste er bare antagelser. Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Puh så bra:-)

Skal hente Stein, det liker jeg, og det tenker jeg på nå,

Hvor mye akseltrykket tåler maksimalt. Jeg er ofte glad for alle " problemer", Som løses enkelt Og kjapt, bare fordi man innser at det er lite viktig

Annonse

AnonymBruker

Puh så bra:-)

Skal hente Stein, det liker jeg, og det tenker jeg på nå,

Hvor mye akseltrykket tåler maksimalt. Jeg er ofte glad for alle " problemer", Som løses enkelt Og kjapt, bare fordi man innser at det er lite viktig

Hvor mye veier mannen din egentlig??? :lol:

Madelenemie

Hvor mye veier mannen din egentlig??? :lol:Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Hei!

Det vet jeg ikke:-)

Men hvorfor spør du?

Han burde vel gå litt ned/ eller trene, men han gidder ikke gjøre annet enn lett trening.

Jeg gidder mer:-) så jeg tar de tyngste løftene, selv om jeg veier mindre... Men han har allergi, og det har ikke jeg.

Allergi er et skikkelig handikap, allergi for pollen:-( han lider, ogbdet er leit å ikke kunne hjelpe.

AnonymBruker

Det går også rykter på interwebben om at det finnes trådløse hodetelefoner. Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte disse ryktene.

Duverden så langt utviklingen har kommet!

Anonymous poster hash: a13a4...40f

AnonymBruker

Punktum på slutten?

Hm.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Enjoy the rest of the weekend. :P

Skriver jeg feil klager du

Skriver jeg rett klager du

jaja

God helg  :wub:

AnonymBruker

Madelenemie, on 02 May 2015 - 21:36, said:

Hei!

Det vet jeg ikke:-)

Men hvorfor spør du?

Det var bare en spøk. Du skrev jeg stein med stor s, altså Stein - som jo er et personnavn. Senere så snakket du om hva akseltrykket. Så jeg spøkte med at Stein kanskje var for tung for bilen, altså mannen din. Nå vet ikke jeg hva mannen din heter da. Men altså: du snakket om gråstein, som kanskje var for tungt for bilen, og jeg spøkte med at du snakket om Stein (mannen din liksom) var for tung. Det syns jeg var veldig festlig. Anonymous poster hash: e14d9...3a5
AnonymBruker

AnonymBruker, on 02 May 2015 - 22:51, said:

Jeg lurer på hvorfor "madelenemie" alltid skriver "hei" i begynnelsen av innleggene sine.

Og hvorfor "slabbedask" alltid skriver "men, men - bare noe jeg tenkte på, osv" i innleggene sine.

?

Anonymous poster hash: 9544d...951

Du er nok inne på noe vesentlig der, vel.

Men men. Anonymous poster hash: e14d9...3a5

Annonse

Jeg husker jeg gråt hos mine gode lege en gang jeg hadde det veldig tøft pga begrensninger sykdommen min til tider gir meg. Han spurte hva ønsker du deg mest av alt akkurat nå? Jeg svarte jeg ønsker meg Paris. Jeg husker han spurte hva de reelle begrensingene var. Jeg svarte med alt jeg kunne komme på som jeg fryktet. Syk i Paris på et hotellrom, virkelig få smake mine begrensinger på et sted jeg ønsket å være frisk, gripe livet. Han spurte meg så, hva høres verst ut for deg: mulig syk og begrenset i .....eller mulig syk og begrenset på et hotellrom i Paris? Jeg reiste til Paris den høsten og det ble aldri slik jeg fryktet. Det ble en reise jeg aldri glemmer. Ta tilbake verandaen din! Et mulig ubehag er ikke noe større der ute enn det ubehaget du tenker deg til inne! Anonymous poster hash: af1ff...236

Fint innlegg! Det legen din så elegant viste her er bare så viktig: de største hindrene finnes ofte i ens eget hode! ;)
påskelilje

Det er så mye jeg ikke rekker å gjøre når jeg jobber, så jeg tenker at dersom jeg ikke skulle ha jobbet, ville jeg ha hatt masse tid til følgende:

• lese bøker
  • rydde/sortere ting hjemme
  • strikke
  • se på TV
  • stulle og stelle i hagen
  • sole meg
  • besøke/få besøk av venner
  • besøke/få besøk av foreldre
  • gå tur
  • trene
  • sykle
  • være hjemme når ungene kommer fra skolen
  • hjelpe ungene mer med lekser
  • bruke tid på dyrene våre
  • male et soverom

Jeg gjør jo noe av dette, men føler at dersom døgnet hadde hatt hatt 6 timer til, eller dersom jeg bare hadde jobbet halve dager, kunne jeg ha rukket så mye mer av dette. Men jeg er jo frisk, og er glad for å ha god helse, så jeg klager ikke. Ser bare hva jeg kunne ha gjort dersom jeg ikke jobbet. Var sykemeldt et par måneder i høst, og da fikk jeg gjort mer av det på lista enn jeg gjør til vanlig, og det var egentlig veldig greit :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...