Gå til innhold

Nå har jeg overspist igjen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det var dråpen! Vil ikke være overvektig lenger. Så jeg tok avføringspiller og xenical. Har alltid klart å godta min overvekt pga redselen for å utvikle bulimi. Jeg klarer ikke spise fornuftig og nå er begeret fullt. Hater egentlig mat og sliter hver gang jeg spiser, også når jeg spiser normalt. Hater meg selv. Blir jeg tynn vil jeg ikke hate meg selv lenger. Skål!!!!!

Anonymous poster hash: 5f79a...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Og det var dråpen! Vil ikke være overvektig lenger. Så jeg tok avføringspiller og xenical. Har alltid klart å godta min overvekt pga redselen for å utvikle bulimi. Jeg klarer ikke spise fornuftig og nå er begeret fullt. Hater egentlig mat og sliter hver gang jeg spiser, også når jeg spiser normalt. Hater meg selv. Blir jeg tynn vil jeg ikke hate meg selv lenger. Skål!!!!!

Jeg skal også melde meg inn på treningssenteret i dag og ta så lite seroquel som mulig. Hater meg selv og kroppen min. Det beste hadde vært å klart seg med minimalt med mat. Men jeg har jo ikke noe "spiseproblem" og kan bare ta meg sammen!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også melde meg inn på treningssenteret i dag og ta så lite seroquel som mulig. Hater meg selv og kroppen min. Det beste hadde vært å klart seg med minimalt med mat. Men jeg har jo ikke noe "spiseproblem" og kan bare ta meg sammen!!!

Fikk maaaaaaange kommentarer som barn/ung så sultet meg og ble tynn. Begynte på seroquel og ble feit. Klarer jeg meg ikke uten seroquel så har jeg ikke noe valg. Mitt liv og mitt valg!!!!

Skrevet

Og det var dråpen! Vil ikke være overvektig lenger. Så jeg tok avføringspiller og xenical. Har alltid klart å godta min overvekt pga redselen for å utvikle bulimi. Jeg klarer ikke spise fornuftig og nå er begeret fullt. Hater egentlig mat og sliter hver gang jeg spiser, også når jeg spiser normalt. Hater meg selv. Blir jeg tynn vil jeg ikke hate meg selv lenger. Skål!!!!!Anonymous poster hash: 5f79a...cbf

Har du alltid godtatt din overvekt, eller mente du at du aldri har godtatt din overvekt?

Skrevet (endret)

Du må ha som første mål å spise mindre, så vil du hate mat mindre, og deg selv mindre.senere blir det å være glad for du kan spise mat og nyte den, og være glad i deg selv, fordi du blant annet er fornøgd med vekta di.

Det er verken sundt eller pent å være for tynn. Hvis du er kvinne, så må du ha litt fylde her og der, og heller være ikke overvektig, men velernært. Mine tanker rundt dette da.

Endret av FGT
AnonymBruker
Skrevet

Har du alltid godtatt din overvekt, eller mente du at du aldri har godtatt din overvekt?

Jeg har egentlig aldri godtatt min overvekt. Var slank før jeg begynte med medisiner. Men når jeg begynte på medisiner ble jeg overvektig. Prøvde å godta at jeg ble feit, men klarer det ikke lenger nå :(

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha som første mål å spise mindre, så vil du hate mat mindre, og deg selv mindre.senere blir det å være glad for du kan spise mat og nyte den, og være glad i deg selv, fordi du blant annet er fornøgd med vekta di.

Det er verken sundt eller pent å være for tynn. Hvis du er kvinne, så må du ha litt fylde her og der, og heller være ikke overvektig, men velernært. Mine tanker rundt dette da.

Egentlig enig med deg. Jeg er kvinne ja, og det er fint å ha litt kvinnelige former, det er jeg enig i. Men jeg synes ikke jeg er fin nå, jeg har 35 i bmi. Så målet er ikke å bli tynn, men slankere. Skal prøve å spise mindre, må ta mindre seroquel. Hadde ikke vært så "avhengig "av den hadde det ikke vært for angsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...