stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hadde besøk av psykiateren og sykepleieren i dag, han sa det var ikke risperdal som gjorde meg tiltaksløs og uten energi. Det kunne være andre ting, den gjorde ikke det. Men hvorfor ble det sånn da jeg begynte med risperdal? Hadde jo ikke energi sist sommer heller men før jeg ble dårlig hadde jeg det, det var ikke normalt å ha så mye energi sa de. Men det er normalt å ha så lite? Det forstod jeg ikke helt, men det var vanlig å ha mye energi før man ble dårlig og fikk lite energi? De hadde respekt for min tro og det var jeg som følte hvordan jeg hadde det, så lenge ikke energiene gjorde meg syk for da måtte jeg øke dosen. Og abilify brukte de mest for mani? Han ville jeg skulle fortsette å ta risperdal og ikke slutte på dem, siden jeg reduserte føler jeg meg litt mer åndelig, liker å høre litt musikk og i går leste jeg. Det var positivt mente de. Det gjenstod bare gamle medikamenter og de ga bare bivirkninger, meg og psykiateren hadde noe til felles. "Supernatural", det var litt artig. Kristne trodde også på andre dimensjoner sa han, så til de av dere som tror det er sykt å tro på andre dimensjoner...jeg ble vurdert av en psykiater i dag. Men det er noe jeg ikke får til å stemme, de tror visst jeg var manisk eller noe sånt før jeg ble syk sist. Men det tror jeg ikke, de forandret jo og diagnosen til schizoaffektiv. Hva skal jeg gjøre med det? Eller er det ikke så nøye hvilke navn diagnosen har? 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Det er vel ikke så nøye dersom det ikke har innvirkning på behandlingen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Det er vel ikke så nøye dersom det ikke har innvirkning på behandlingen. Nei det tror jeg ikke det har, bare litt rart om de tror jeg var manisk i fjor på denne tiden. Jeg hadde jo ikke kontakt med dem da en gang, men må jo si meg fornøyd med besøket i dag. Syns det var så fint at han hadde respekt for min tro, da er det jo ikke sykt 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Nei det tror jeg ikke det har, bare litt rart om de tror jeg var manisk i fjor på denne tiden. Jeg hadde jo ikke kontakt med dem da en gang, men må jo si meg fornøyd med besøket i dag. Syns det var så fint at han hadde respekt for min tro, da er det jo ikke sykt Kanskje de har pratet med noen i familien din som kunne fortelle hvordan du var på denne tiden i fjor. Din tro er ikke noe sykere enn noen annen tro Om det er sykt å ha en tro så er det fryktelig mange syke mennesker i denne verden. Fint å høre at du er fornøyd med besøket 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Kanskje de har pratet med noen i familien din som kunne fortelle hvordan du var på denne tiden i fjor. Din tro er ikke noe sykere enn noen annen tro Om det er sykt å ha en tro så er det fryktelig mange syke mennesker i denne verden. Fint å høre at du er fornøyd med besøket Min samboer sier det er flere år siden jeg har hatt såååå mye energi, da var jeg positiv og glad. Var ikke det i fjor, og tror ikke de har snakket med noen i familien heller så akkurat det reagerte jeg på. Takk for at du respekterer min tro, det betyr mye for meg når folk gjør det. Da føler jeg meg ikke syk Ja en artig kar han psykiateren. 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Det er gledelig å høre at besøket opplevdes godt for deg :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Det er gledelig å høre at besøket opplevdes godt for deg :-) Ja det er ikke farlig når det er sånn 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Min samboer sier det er flere år siden jeg har hatt såååå mye energi, da var jeg positiv og glad. Var ikke det i fjor, og tror ikke de har snakket med noen i familien heller så akkurat det reagerte jeg på. Takk for at du respekterer min tro, det betyr mye for meg når folk gjør det. Da føler jeg meg ikke syk Ja en artig kar han psykiateren. Folk må jo få ha den troen de mener er riktig Så lenge det ikke skader andre så syns jeg ikke folk skal bry seg med hva andre tror. Forstår at du reagerer på det da, når de jo ikke vet hvordan du var i fjor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Folk må jo få ha den troen de mener er riktig Så lenge det ikke skader andre så syns jeg ikke folk skal bry seg med hva andre tror. Forstår at du reagerer på det da, når de jo ikke vet hvordan du var i fjor. Det er sant Er glad psykiateren ikke var som psykologen jeg gikk til sist, der var jo alt sykdom...det åndelige. Syns det er litt stygt gjort å kalle alt sykdom, en får jo mindreverdighetskomplekser av sånt. Og jeg skader jo ingen med min tro 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Det er sant Er glad psykiateren ikke var som psykologen jeg gikk til sist, der var jo alt sykdom...det åndelige. Syns det er litt stygt gjort å kalle alt sykdom, en får jo mindreverdighetskomplekser av sånt. Og jeg skader jo ingen med min tro Man kan godt være uenige, men tro er tro, det er ingen sykdom 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Man kan godt være uenige, men tro er tro, det er ingen sykdom Enig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Når jeg tenker meg om stemmer sikkert diagnosen, har jo gått der fra jeg var ganske ung så de ser vel på helheten. Men var ikke manisk ifjor det er helt sikkert. 0 Siter
Trine Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Da kjenner de deg sikkert ganske godt Hvilken diagnose har du egentlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Da kjenner de deg sikkert ganske godt Hvilken diagnose har du egentlig? Ja de gjør jo i grunn det Har schizoaffektiv. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Så godt det var å lese at du hadde et så positivt møte 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hadde besøk av psykiateren og sykepleieren i dag, han sa det var ikke risperdal som gjorde meg tiltaksløs og uten energi. Det kunne være andre ting, den gjorde ikke det. Men hvorfor ble det sånn da jeg begynte med risperdal? Hadde jo ikke energi sist sommer heller men før jeg ble dårlig hadde jeg det, det var ikke normalt å ha så mye energi sa de. Men det er normalt å ha så lite? Det forstod jeg ikke helt, men det var vanlig å ha mye energi før man ble dårlig og fikk lite energi? De hadde respekt for min tro og det var jeg som følte hvordan jeg hadde det, så lenge ikke energiene gjorde meg syk for da måtte jeg øke dosen. Og abilify brukte de mest for mani? Han ville jeg skulle fortsette å ta risperdal og ikke slutte på dem, siden jeg reduserte føler jeg meg litt mer åndelig, liker å høre litt musikk og i går leste jeg. Det var positivt mente de. Det gjenstod bare gamle medikamenter og de ga bare bivirkninger, meg og psykiateren hadde noe til felles. "Supernatural", det var litt artig. Kristne trodde også på andre dimensjoner sa han, så til de av dere som tror det er sykt å tro på andre dimensjoner...jeg ble vurdert av en psykiater i dag. Men det er noe jeg ikke får til å stemme, de tror visst jeg var manisk eller noe sånt før jeg ble syk sist. Men det tror jeg ikke, de forandret jo og diagnosen til schizoaffektiv. Hva skal jeg gjøre med det? Eller er det ikke så nøye hvilke navn diagnosen har? Hei! Så hyggelig at du fikk besøk av behandlerne dine:-) Var psykiateren kristen? Min psykiater har alltid hatt respekt for min tro, hun har oppmuntret meg til å gå mer i kirken også:-) Jeg ble på et tidspunkt lei av religiøse mennesker...men bare de fanatiske, men de er det jo en del av. Men roen og gleden jeg finner ved å gå til messe inni mellom forstod min psykiater var bra. Jeg spurte om min psykiater var kristen, hun svarte at hun var medlem av en kirke og jeg vet hun leser litt religiøse bøker også den jeg ga henne om Mor Teresa. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Så godt det var å lese at du hadde et så positivt møte Ja det var skikkelig bra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Hei! Så hyggelig at du fikk besøk av behandlerne dine:-) Var psykiateren kristen? Min psykiater har alltid hatt respekt for min tro, hun har oppmuntret meg til å gå mer i kirken også:-) Jeg ble på et tidspunkt lei av religiøse mennesker...men bare de fanatiske, men de er det jo en del av. Men roen og gleden jeg finner ved å gå til messe inni mellom forstod min psykiater var bra. Jeg spurte om min psykiater var kristen, hun svarte at hun var medlem av en kirke og jeg vet hun leser litt religiøse bøker også den jeg ga henne om Mor Teresa. Ja det var hyggelig Virket som han var mer alternativ, han sa drømmefangerene mine beskyttet mot onde ånder så lo han. Og han så jo på supernatural, det var litt artig Fint at psykiateren din kunne dele det med deg, viktig å ha respekt for hverandres tro. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Ja det var hyggelig Virket som han var mer alternativ, han sa drømmefangerene mine beskyttet mot onde ånder så lo han. Og han så jo på supernatural, det var litt artig Fint at psykiateren din kunne dele det med deg, viktig å ha respekt for hverandres tro. :-) Ja. Godt du har en psykiater nå, som greier skille litt mer på normal åndelighet og sykdom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 :-) Ja. Godt du har en psykiater nå, som greier skille litt mer på normal åndelighet og sykdom. Ja det er jaggu godt, ble lettet i dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.