psu77 Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? 0 Siter
PTSD/Panikkangst 35 Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? Ja, jeg har samme problem! For meg funker 3x2 mg ypperlig. Ikke et snev av angst da... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? Er det fastlege eller psykiater som forskriver dette til deg?Anonymous poster hash: 54baf...1d0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? Anonymous poster hash: 6ffb4...39b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Vet du ikke vil høre det, men har du prøvd SSRI? Greit nok at det er en medisin som en skal ta hver dag, men kanskje det er det du trenger? Anonymous poster hash: f51ac...9e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? Har du prøvd annet enn benzoo?Anonymous poster hash: b719b...524 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Hei, har sterk sosial angst. Har fått en rekke benzoer og andre preparater for dette og ingenting har virket. Ser at når det gjelder benzoer har jeg prøvd ALLE som blir vanlig skrevet ut fra leger i norge med unntak av rivotril, går nå på xanor 2 mg og de hjelper lite. Skal jeg bare gi opp medisiner mot angst siden jeg har prøvd det meste? Om du har forsøkt mange benzo inkl. Xanor 2 mg/dag, og de ikke hjelper det fnugg, tror jeg at jeg ville forsøkt annen ikke-medikamentell behandling. Om du i tillegg er plaget med gjentatte depresjoner, ville jeg også utelukket at du har en bipolar lidelse. Min angst henger mye sammen med dype depresjoner, og da jeg hadde stremningsstabiliserende som var mye mer effektivt på depresjonsperiodene mine enn vanlig AD (kan godt hende en må kombinere AD og stemningstabiliserende), hadde jeg fortsatt angst, men jeg var langt sterkere rustet til å håndtere den og jeg synes livet var bra tross angst. Ble flinkere til å leve med den og gi mer faen i den, og slik sett ble det bedre. Vil også anbefale at du får henvisning til DPS for samtaler og terapi. Anonymous poster hash: 6ffb4...39b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.