issalja Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hei Jeg gikk til privatpraktiserende psykolog for noen år siden - har hatt negative tanker lenge og nå sliten jeg med søvn, appetitt, pustebesvær og indre uro. Jeg tror ikke det er depresjon for jeg går ikke rundt og er nitrist hele tiden men har låst meg fast. Så jeg bestemte meg for å skrive mail til psykologen i går. Jeg fattet meg i korthet og skrev at jeg sikkert bare hadde bruk for en time eller to - jeg tror kanskje jeg bagatillserte problemet litt, for jeg nesten desperat etter å snakke med noen nå. Han har ikke svart ennå og det er gått et døgn og det stresser meg veldig. Jeg tenker at han kanskje ikke kommer til å svare, at han ikke vil behandle meg igjen, at han ikke har tid o.l. Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis han ikke har kan ta meg inn, har ikke lyst til å snakke med noen andre. Hvor lenge ville dere ventet på svar visst dere følte det hasta litt? Er det ok å følge opp med en telefon i morgen, eller? Jeg hater å ringe om sånne ting så derfor jeg skrev mail, men det var kanskje dumt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Vil du ha svar med en gang er det vel best å ringe. Anonymous poster hash: f51fb...b45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Syns du bør vente en ukes tid. Ellers oppfattes det som masing.Anonymous poster hash: 97f3a...ef1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.