Gå til innhold

Add?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei jeg har alltid slitt med konsentrasjonsproblemer har vanskelig for å konsentrere meg i timer detter ut veldig fort, er ikke alltid jeg får meg hva folk sier hele tiden, når jeg for eks blir bedt om noe sier jeg alltid at jeg skal gjøre det når det har blitt litt senere så sier jeg nøyaktig det samme og det tar flere dager før jeg faktisk gjør det, har også en del problemer med sinne blir ofte fort sint og smeller jeg igjen i døren og sparker i veggen kan dette høres ut som add? Skal forresten til utredning å men lurer på om det er det kan være?

Anonymous poster hash: 67849...ec3

AnonymBruker
Skrevet

hei jeg har alltid slitt med konsentrasjonsproblemer har vanskelig for å konsentrere meg i timer detter ut veldig fort, er ikke alltid jeg får meg hva folk sier hele tiden, når jeg for eks blir bedt om noe sier jeg alltid at jeg skal gjøre det når det har blitt litt senere så sier jeg nøyaktig det samme og det tar flere dager før jeg faktisk gjør det, har også en del problemer med sinne blir ofte fort sint og smeller jeg igjen i døren og sparker i veggen kan dette høres ut som add? Skal forresten til utredning å men lurer på om det er det kan være?

Anonymous poster hash: 67849...ec3

Det kan vel være hva som helst. Umulig å si. Lykke til med utredningen.

Anonymous poster hash: 68319...4bd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...